del factor de potència del controlador

U

umery2k75

Guest
necessitat de recuperar el controlador de factor de potència per al projecte final de carrera.En realitat, aquest és el meu projecte amic.Es va aixecar al voltant de 6 mesos per competir d'aquest projecte, però no va poder amb un grup de 4 persones, que no havia fet res en el projecte fins ara.Ara el seu líder del grup m'està demanant que per completar el seu projecte.Crec que el seu coneixement de l'electrònica és pobre, però d'altra banda té el més alt grau assolit fins ara a la graduació.Vaig a ser lliure el 16 de maig 08 i la seva presentació és el 19 de maig 08.Jo no tinc temps suficient per portar el treball de recerca sobre aquest tema.Amic meu em va dir que algú li aconsella que utilitzi una petita matriu de condensadors en la línia de càrrega i amb l'ajuda dels relés de canviar-los.Mesura de la tensió i la diferència de fase actual i calcular la compensació, d'acord amb els valors de desplaçament canviar condensadors en conseqüència, amb un microcontrolador o something.He em va dir que anem a fer servir el transformador de corrent per a això.La càrrega es farà pel autotransformador, aquests tipus comprat el autotransformador de treball de freqüència de línia.Ell va dir, és una espècie de càrrega inductiva maniquí per a això.En resum, el propòsit és que quan la càrrega inductiva sobre els augments de la línia, els condensadors es connecten a la línia amb relays.He també van dir que també tindrà un zero detector de creu.
Agraeixo si algú em podria ajudar en la forma d'aplicar en la forma de bloc.Vaig a fer el circuit per a que, o si té qualsevol esquema del circuit en això, que seria molt útil.No és el meu treball així que no estic worried.Neither m'importa si aquest projecte últim any es completarà dins de 2-3 dies o no!Vaig a intentar el millor per fer els seus projectes.

Hey tipus ... de fet vaig tenir que aquest projecte abans .. però em van nomenar corrector de factor de Powe .. crec que és el mateix amb el que want.bt ara no puc trobar circuit dóna que abans de treure .. però no puc dir la teoria de la ..

1 utilitzar un transductor de corrent d'efecte Hall / transformador de corrent per a mesurar el corrent altern de la font de tensió ... llavors utilitzar un comparador / disparador de Schmitt per canviar la tensió i el senyal de corrent d'ona sinusoïdal de l'ona de pols ... així que ara l'ús d'una porta XOR per XOR tensió dels dos i l'ona de pols de corrent ... per tal que pugui obtenir la fase diferent de tensió i corrent ... així que ara es construeix un generador d'ones de pols mitjançant temporitzador 555 ... ample de pols de 10 ms .. tot depèn de tu .. so I el senyal de 555timer i la diferència de fase de la porta XOR ... així que vostè pot aconseguir una ona de pols que representen la quantitat de graus de diferència de fase, (per al meu projecte és de 1 = pols 10degree), de manera que ara d'utilitzar un comptador que pugui nombre d'impulsos quants en un intrval (100 ms per al meu projecte). continuació, utilitzeu la senyal de lluita contra el relleu per seleccionar a canviar en la qual condensador que voleu utilitzar ...

actualment només estic construït el meu 1er prototip m'aturo ja ... el meu 1er prototip pot funtion .. però no tan bo espero que la informació que pot ajudar a donar ... i Wil puc pujar el schmetic que elaborat quan trobada que BC ... tot el millor ... (jo faig servir 1 mes per fer-ho)

hola
Si no em proporciona una explicació detallada del que vol vostè actullay,

corretion factor de potència que podem fer de moltes maneres ...

Ramesh

Dóna'm les idees que tens al controlador de factor de potència.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back