de

W

wafer101

Guest
Hola nois.Li agrairia qualsevol comentari sobre aquest circuit a continuació:
No sé exactament com funciona, ni si en tots els woks.Suposo que ha de ser una broma ..Em vaig trobar amb aquest circuit en el Internet que diuen que alguns filtres o confon el senyal de xifrat abans d'entrar en el descodificador de tot "clar".Només per curiositat i per a l'estudi d'ús dissenyat amb MWO "versió de prova" però el que va sortir va ser només escombraries.L3 un L6 és rodona sobre la coaxials (un en el P. P. - com simular aquesta bobina en aquesta ronda a MWO coaxial o de qualsevol altra RF EDA?)

Sé que va ser una broma i no és possible, però agrairia qualsevol comentari ......

:)

No es preocupi - és només mística dispositiu.

Fa 20 anys a la URSS era molt àmplia MITH ampliat sobre màgia "de mercuri d'antena".Aquesta antena té mística capacitat de rebre senyals de televisió en gran mesura.Una gran quantitat de persones van omplir el radiador de la TV amb antena Yagi de mercuri amb la ferma esperança de veure la imatge des de l'estranger.Hi va haver un altre MITH - que aquesta "antena de mercuri" era radiant fort soroll fent grans QRM d'aeronaus.Com diuen, de serveis especials de la KGB es busca amb aquestes antenes d'un equip especial.De totes maneres, cada segon almoust sostre a la meva ciutat va ser de manteniment, almenys, un dispositiu d'aquest tipus místic.

Felicitats!Kluge.

Des de l'acoblament inductiu és de tot el coaxial, que està interactuant amb els senyals de mode comú.El millor que podem esperar és el mateix efecte que una de subjecció al voltant de la ferrita IME coaxial.El circuit és una connexió a l'atzar de les parts i no serveixen a cap propòsit real.De fet, si vostè està a prop d'un transmissor, el díode al circuit de generar harmònics que transmissor.Si hi ha diversos transmissors obtindrà tots els productes de la DIM i la ruïna de ràdio andt receptors per a la recepció de TV prop de vostè.El coaxouter actuarà com a conductor d'un llarg cable d'antena.

No crec que aquest circuit pot funcionar en absolut.

Des de la línia de senyal de satèl lit no conté components 455kHz, per tant, una unitat amb una 455kHz càncer.filtre no té ús pràctic.

Aquest és un tipus de circuit abril Loco.No només no treball,
causarà problemes.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back