de

J

joan111

Guest
Hola a tots:

Necessito informació i plans per fer una multicoupler d'antenes de recepció, 4 i 8 sortides.

També necessita un preamplificador el règim per indemnitzar les pèrdues.

Banda de freqüències: 150
i 80MHZ.

i quant a
la TNK.

Un mètode infal lible és comprar un amplificador i divisor de Minicircuits.Seleccioneu les caixes de metall amb connectors coaxials.Es ven molt petites quantitats per a les persones amb targeta de crèdit de pagament.

L'amplificador que vostè seleccioni ha de ser com a menys de 6 dB de guany més que el separador de la pèrdua.Altres paràmetres són de baixa figura de soroll.Si vostè es troba en una forta senyal de zona, seleccioneu un amplificador amb un alt valor si IP3.

moltes gràcies per la informació, en qualsevol cas, hi ha alguna cosa del sistema?

Si no té molta experiència en aquesta àrea, probablement serà millor comprar un producte de consum versió comunament anomenat antena amplificador de distribució.Aquests es poden trobar a les botigues que venen aparells de televisió.

Meu estimat senyor:

La seva Multicoupler pot ser el receptor multicoupler, que es compon de:

un preselector
amplificador doble
divisors de potència
font d'alimentació
i les unitats muntades: bastidor, etc

multicoupler permet que el receptor operativa de dos o més receptors connectats a una antena comú amb rendiment igual o superior a un per a cada antena dedicat receiver.They són una part essencial dels sistemes d'antena i el seu acompliment es mesura tenint en compte els següents criteris:

Sensibilitat del receptor
Figura de Soroll
Tercera Ordre de Intercepció

Fabricant, incloent: CELWAVE, Sinclair, decibels, etc.

Records.

Sé que el tema, he instal lat els equips comercials.

Però simplement vull fer la meva multicopler i per experimentar, tinc instruments.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back