G
gbaerf
Guest
Hola a tots,
He simulat una estructura senzilla en EMSight amb i sense de-embadding
He escollit el pla de referència 5 mm de distància dels ports vora tinc un dubte que
Aquest simulacre EM no té en compte que part de l'estructura amb la que queda a 5 mm des del port de punta.
Crec que Shaud tenir en compte que si no llavors simulem una estructura diferent del que volem per simular els ex si puc simular 20mm de longitud i el pla referens si preferiu
De 5 mm per la qual cosa si dosnt tenir en compte que llavors en realitat estem simulant l'estructura de 15 mm de dret ...
a - embadding es fa per treure discontinuty port i eliminar l'efecte de les parets laterals ........ no sé si qualsevol altra raó ....
i més que aconseguir alguns deferance poc a tots els i Freq simulat que d'1 a 20 GHzs en el pas de 0,1, excepte els següents punts Freq
Guany
amb de-embadding 16,2 GHzs ....-1,25 DB
sense de-embadding al mateix 16,2 GHzs -64,8 db
la pèrdua de insetion entrada
amb de-embadding 16 GHzs ....-3,01 DB
sense de-embadding al mateix 16 GHzs -10,18 PP
Per què aquestes diferències dràstiques ...
i quin és l'important pla de Referance aquí ....
Gràcies i salutacions
gbaerf
He simulat una estructura senzilla en EMSight amb i sense de-embadding
He escollit el pla de referència 5 mm de distància dels ports vora tinc un dubte que
Aquest simulacre EM no té en compte que part de l'estructura amb la que queda a 5 mm des del port de punta.
Crec que Shaud tenir en compte que si no llavors simulem una estructura diferent del que volem per simular els ex si puc simular 20mm de longitud i el pla referens si preferiu
De 5 mm per la qual cosa si dosnt tenir en compte que llavors en realitat estem simulant l'estructura de 15 mm de dret ...
a - embadding es fa per treure discontinuty port i eliminar l'efecte de les parets laterals ........ no sé si qualsevol altra raó ....
i més que aconseguir alguns deferance poc a tots els i Freq simulat que d'1 a 20 GHzs en el pas de 0,1, excepte els següents punts Freq
Guany
amb de-embadding 16,2 GHzs ....-1,25 DB
sense de-embadding al mateix 16,2 GHzs -64,8 db
la pèrdua de insetion entrada
amb de-embadding 16 GHzs ....-3,01 DB
sense de-embadding al mateix 16 GHzs -10,18 PP
Per què aquestes diferències dràstiques ...
i quin és l'important pla de Referance aquí ....
Gràcies i salutacions
gbaerf