de baixa potència VHF banda jammer

B

bend wh0nx

Guest
nois hye,,, estic fent el meu projecte petit d'interferència de la banda de VHF de 3 frequencies.Its específiques d'un baix consum d'energia VHF banda jammer. les freqüències suggerides es a. 97.6MHz, b. 191.25Mhz c. 197.25Mhz Estic pensant en utilitzar un relé per commutar entre aquests sub-circuits. PREGUNTA a. is't possible de la utilització d'un relé per commutar entre el circuit secundari de la freqüència b. ¿Quin serà el rang de valor per al capasitor / inductor i és el paràmetre c. altra suggeriment sobre el projecte del que es fa Thanx wh0nx doble

a. sí, si vostè està buscant en cada freqüència de forma independent. b. que la tapa i la bobina? Quines són les seves funcions, té vostè un dia bloc en ment? c. necessitaria més informació per ajudar.

sí ... com estic pensant en fer el VCO separat per a totes les freqüències portadores s'ha dit no puc trobar cap oscil lador de vidre de la banda de VHF .... com la solució ... Vaig a intentar fent amb la variable condensador i l'inductor de la ..... però jo no estic tan segur dels paràmetres com ara la forma de relacionar la freqüència i els valors de la tapa i la bobina inductora b-quin és el paràmetre de la bobina inductora ... el diàmetre, el nombre de torn i Thanx etc

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back