Darrera pregunta per IC5033: No es pot iniciar el servidor lmgrd.

I

|IAngel|

Guest
Hola a tots, tinc una última pregunta ràpida per IC5033. Ho he instal · lat i "treballar". Només que no pot aconseguir lmgrd corrent per obtenir la llicència de treball. Puc executar lmgrd-c license.dat (una llicència de fiar, que expira en un any + 1 mes) i lmgrd diu "connection refused al localhost". M'estic quedant IC en SUSE. En primer lloc: El missatge real que s'obté quan va de "XXXX @ linux: lmgrd-c license.dat" és "host linux no és vàlid / n amfitrions són vàlids." Localhost ssh XXXX @ localhost "i executar des de" Així que jo. " . cal tenir una "connexió rebutjada" Tinc tots els meus amfitrions com arxius per defecte Per tant tot el que està establert a "Denegar - tots excepte local", "Accept - locals només", i els exèrcits: .. "localhost 192.168.0.1" Am Em falta una configuració per executar lmgrd, o és que alguna cosa surti malament? Gràcies! IAngel

La seva informació no és veary fora. Però crec que aquest és el desajust del seu nom amb el que estableix dins del seu arxiu de llicència.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back