Díode parasitàries

X

Xiexia

Guest
Ara ús 5V procés de disseny d'alt voltatge 7.5V, l'únic problema és que no estic segur si (el díode paràsita P per Nwell, Nwell a Psub, N Pwell a) revisar voltatge pot patir 7.5V en funcionament i hi ha algun problema ?El fitxer adjunt és el paràmetre Electircal sobre aquest procés, però no troba la informació que necessito.Gràcies per la seva instrucció.
Malauradament, cal iniciar una sessió per veure aquest arxiu adjunt

Generalment no es recomana tenir 7.5V en les unions en un procés que està destinat a 5V operació.
En els manuals de procés en general hi ha secció separada per a tensions de ruptura.
El problema és que si vostè té l'alta tensió a través d'aquests díodes paràsits que podrien distribució i / o causar problemes de fiabilitat.

És la tensió de ruptura del díode parasitàries més alta que la tensió de ruptura mos (travessar?), Oi?En el manual de la tensió de ruptura vostès es tracta d'8V, així que si la meva suposició és veritable, el díode d'alta tensió desglossament paràsits ha de ser superior a 8V.
Llavors, si el díode paràsit no ruptura, això influeix en la vida?El meu mànager diu que és similar a la de díode Zener i el temps de vida no canvia.
Gràcies per la seva instrucció.

Quan vostè diu desglossament vostès, estic assumint que vostè fa a la distribució real de la fugida de díode a granel.(A la NMO és el substrat de N N o per pwell i en OGP és la P a nwell).

Si l'avaria és de 8V, llavors crec que estan bé.No obstant això, he vist 5V processos en què les avaries de díode són ~ 7V.

Encara que es tracta d'un desglossament Zener, la quantitat de current@7.5V polarització inversa probablement varia depenent del bé o del substrat de dopatge.Potser vostè podria mirar les característiques Zener desglossament d'aquest procés que estem tractant.

Espero que això ajudi.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back