CST-solver domini de la freqüència

C

Clara_Rios

Guest
Estic treballant amb la guia d'ona rectangular per persuadir les transicions microstrip i algunes persones m'han recomanat per executar el solucionador de domini de la freqüència després d'haver dirigit la transitòria.M'agradaria saber com manejar amb el menú del solucionador de freqüència i per què és important per executar tant resoldre sobre la mateixa estructura.
Gràcies per endavant!
Clara

hola

CCT ha solucionador de domini del temps per a no estructures ressonants i solucionador de domini de la freqüència de ressonància de les estructures altament
el que depenent de la seva estructura es pot triar l'apropiat un

també si la seva estructura no és molt ressonant que pot simular tant a resoldre i validar els resultats amb els solucionadors.
Espero que aquesta resposta a la vostra pregunta

records

Hola

la millor guia per a que vostè es help.you CCT pot trobar la diferència entre dos Solver.thay són totalment diferents.Crec que en solucionador de freqüència de treball de manera diferent és easer.si utilitza dues Solver pot assegurar la seva estructura és adequada.fins i tot en molts casos s'ha d'utilitzar el simulador diferents per confirmar la seva estructura de treball.

A més, si utilitza domini de la freqüència de Solver té l'opció d'utilitzar la malla tetraèdrica que no està disponible a solucionador de domini del temps.

En resum es pot trobar tota aquesta informació en els arxius de l'ajuda cst

records

Hola

Definiu el rang de freqüència a la finestra apropiada (la icona amb una ona sinusoïdal) - no us oblideu de començar després de la freqüència de tall!En el solucionador de domini de la freqüència dels més petits La freqüència de la simulació és la més ràpida.

Aleshores s'obre la finestra F!, Podeu deixar els paràmetres com estan - per defecte.Simplement feu clic a "adaptatiu de refinament de malla tetraèdrica", i sobre l'ús de "escombrat de freqüències de banda ampla".

Tingueu en compte aquesta simulació pot prendre més temps que els altres fet amb el programa de solució transitòria.

bona sort!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back