Creació de circuit per obtenir la meitat de la tensió de col · lector en el transistor

M

Music Manic

Guest
Hola he configurar un circuit simple en el meu protoboard (amb l'ajuda d'un amic per provar el meu transistor) per l'amplificació. Tinc el: ..? Emissor va a la base terrestre de recepció d'una resistència de col · lector 2m2 rebre 5K6 resistència (que se suposa reduir a la meitat la tensió que sembla estar rebent una lectura 8.7V en el meu multímetre Per què estic fent malament que estic fent servir una bateria de nou volts com la càrrega. Gràcies

Aquest no és el millor esquema de circuit que he vist, però pel que puc veure que només han connectat dues de les tres potes del transistor, així que no estic segur del que esperar que passi. Keith

Aquest no és el millor esquema de circuit que he vist, però pel que puc veure que només han connectat dues de les tres potes del transistor, així que no estic segur del que esperar que passi. Keith
Estic intentant esbiaixar el col · lector a la meitat de la tensió de l'EP. Perdó per la foto, que era una mica de pressa. Gràcies

Ambdues resistències es connecten a l'alimentació positiva mateix, un divisor no pot treballar així, que necessita la tensió positiva a un extrem i el sòl fins a l'altre extrem. Puc suggerir que descarregar un programari simulador i experimentar un parell de circuits abans de provar amb una de veritat. També pot provar un simulador en línia http://www.falstad.com/circuit/e-index.html

Aquí està la configuració del meu amic i ell està aconseguint Bias 4.5Volts amb les dues resistències connectades al terminal positiu: D'esquerra a dreta: Gràcies Col · lector Emissor Base

Que té les tres terminals del transistor connectat que té més sentit. Si vostè vol entendre l'electrònica que vostè necessita per començar a dibuixar diagrames de circuits, no fotografiar plaques universals. Keith

el disseny d'amics és més semblant a un biaix divisor de tensió on com vostè ha intentat el mateix amb un emissor obert el seu disseny no és factible en temps real per a un transsexual

Si vostè té accés a algunes resistències que he arribat a una solució. si s'utilitza la resistència de base de 50 Kohm i una resistència de col · lector de 2,5 Kohm serà la meitat de la tensió de polarització suposant que el valor de Beta del seu transistor és de 100. 9 volts / resistència de base = corrent de base. corrent de base * beta = corrent de col · lector 9 volts (corrent de col · lector - resistència de col · lector *) = caiguda de voltatge del col · lector a l'emissor (en el cas que vulgui 4,5 volts).

Ah! Em vaig oblidar de posar l'emissor a terra. Tots treballant ara. Gràcies [COLOR = "Silver"] --- Actualització --- [/COLOR]
Si tens accés a algunes resistències he arribat a una solució. si s'utilitza la resistència de base de 50 Kohm i una resistència de col · lector de 2,5 Kohm serà la meitat de la tensió de polarització suposant que el valor de Beta del seu transistor és de 100. 9 volts / resistència de base = corrent de base. corrent de base * beta = corrent de col · lector 9 volts -. (col · lector actual resistència de col · lector *) = caiguda de voltatge del col · lector a l'emissor (en el cas que vulgui 4,5 volts)
Hola Krixen, Podria donar-me una mica més d'informació sobre com cada part funciona en combinació entre ells. Entenc el que dius, sinó que cada transistor necessiten diferents condicions per treballar d'una manera segura? Estic treballant en NPN classe A amplificador bàsic en aquest moment, perquè jo sàpiga exactament el que està passant amb el transistor. Gràcies

Fes un cop d'ull a això: http://www.falstad.com/circuit/e-voltdivide.html Es mostra un divisor de tensió exemple. Perdre el temps amb les resistències massa i veurà el patró. La tensió es determina per la relació de resistència en lloc del valor real. Encara no estic del tot segur del que vostè està tractant de fer, però. Vostè vol que la tensió de col · lector a ser la meitat del que la tensió de base és? O mitjana del emissor?

L'única diferència entre BJT per a la qual vostè està utilitzant és el valor beta. NPN és el que vaig suposar que tens perquè funcioni. de manera que la corrent a la base es pot escriure com: Base actual = [9 volts (de bateria) - 0 volts (emissor està connectat a terra)] dividit per la resistència de base. ara el corrent del col · lector és: base actual valor beta x. generalment beta és 100, de vegades és 50 depenent del transistor. la relació entre el corrent de col · lector de corrent i la base és beta. (Ic / Ib). ja que ara vostè té el corrent de col · lector, si vostè vol trobar la caiguda de voltatge entre el col · lector i l'emissor (de V) es pot fer a partir de 9 volts (bateria) - caiguda de tensió en la resistència de col · lector (col · lector és a dir, * actual resistència de col · lector) = V fora [COLOR = "Silver"] --- Actualització --- [/COLOR] Només faré un resum fórmula ràpida aquí, he llegit sobre el meu lloc i que pot ser una mica verboso: Bateria serà anomenat Vcc ara: Ib = (Vcc) / Rb = Ic Ib * Beta Beta = Ic / Ib (això és trobar el valor de beta per veure si és 100 o diferent) Vout = Vcc - (Ic * Rc) em vaig oblidar de la caiguda de tensió del díode de la la base a l'emissor, el corrent de base ha de ser: Ib = Vcc - 0,7 v / Rb (en general és 0,7, ha de ser fàcil de mesurar la caiguda de tensió entre la base i l'emissor amb un mesurador de volts)

Només faré un resum fórmula ràpida aquí, he llegit sobre el meu lloc i que pot ser una mica verboso: Bateria serà anomenat Vcc ara: Ib = (Vcc) / Rb = Ic Ib * Beta Beta = Ic / Ib (això és trobar el valor de beta per veure si és 100 o diferent) Vout = Vcc - pal (Ic * Rc)
excel · lent treball, però recorda bé el valor Ic o Beta ha de ser conegut si tots dos estan càlcul desconegut es torna més tediós

Un desavantatge bàsica de circuit de polarització ª epresent és que vostè està conduint el transistor en saturació perfecta si vostè assumeix un guany de corrent molt baix. Per exemple, el transistor en l'exemple original té aparentment un B d'uns 200, si es calcula el circuit per B = 100 o un valor encara més baix, el transistor es satura. Transistors de petit senyal com BC547 cobrir un rang de guany de corrent de 100 a 800. Canviar el circuit d'una resistència de polarització de col · lector-base evita almenys saturació.

Si vostè em pot donar el valor del seu nou Vout quan connectar el sòl de tornada a l'emissor li puc dir el que el seu valor beta és per la seva circuit i llavors fàcilment podem arribar a solucions de resistència del seu disseny per aconseguir 4,5 volts a través del col · lector-emissor

Recomanació a la Música Manic: No he participat en aquest fil (fins ara). Per què no? Sóc massa mandrós resp. no és suficient motivació per traduir la seva descripció del circuit verbal (i totes les contribucions verbals següents) en un diagrama de circuit. Vostè ha de saber que és una pràctica comuna (per la meva opinió: una necessitat) per donar suport pregunta com la seva amb un diagrama de circuit. Aquesta és la meva recomanació per al futur. LVW

El seu tal un circuit simple que al meu entendre la seva fàcil comprensió. És un amplificador BJT amb només dues resistències. També sembla ser nou per a l'electrònica i estic segur que seria difícil fer el diagrama de circuits.

Si vostè em pot donar el valor del seu nou Vout quan connectar el sòl de tornada a l'emissor li puc dir el que el seu valor beta és per la seva circuit i llavors fàcilment podem arribar a solucions de resistència per al seu disseny per obtenir 4,5 volts a través del col · lector-emissor
4.73VI no ho necessita per ser exactes en el moment. Només estic sent ensenyat a posar les coses en el moment i aprendre com funciona. Gràcies per l'equació. Em mostra com les parts interactuen. . [COLOR = "Silver"] --- Actualització --- [/COLOR]
Sí, probablement ... i per tant la meva recomanació
Aquí van:

Es tracta d'un corrent circuits de polarització fixa quin és el problema aquí si varia el valor de Rb automàticament l'opció es pot variar per adaptar-se a les seves necessitats

seu valor beta ha de ser ~ 202 si els meus càlculs són correctes, ara es pot controlar el corrent de col · lector per donar el Vout és necessari

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back