M
mauroferrari_
Guest
Algú em pot donar un exemple de simulació en la CST d'un circuit de microones coplanars? Perquè pugui veure com configurar el port, gràcies
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Aquí pot trobar l'estructura que he publicat en un altre debat en aquest fòrum, em pot dir si la configuració del port és la correcta? Gràcies:! H ** p: / / www.edaboard.com/download.php?id=103698 La discussió és a: h ** p: / / www.edaboard.com/ftopic82440.html
Aquí pot trobar el projecte de CST tot, quan em simular aquesta estructura em sembla resultats incorrectes (em sembla que els ports estan en curtcircuit) em poden ajudar per a configurar correctament la simulació? Gràcies
Tens raó, la via ha de ser conductora, però els ponts, si amplia l'estructura no està connectat amb el port ... Creu vostè que els ports multipin són correctes?
he corregit les dimensions del projecte (UM), però jo no entenc per què els ponts que maneres d'ordre superior? Pot vostè explicar si us plau?