CPW Simulació CCT Microones Studio

M

mauroferrari_

Guest
Algú em pot donar un exemple de simulació en la CST d'un circuit de microones coplanars? Perquè pugui veure com configurar el port, gràcies

Hola, acabo de veure el acoblador ramal en els exemples MWS. Ells utilitzen el port multipin amb diversos conjunts actuals. Vostè pot fer el mateix amb el seu enganxi. F.

Gràcies per el teu consell .... Vaig obrir el acoblador Lange al directori de CST exemple, però he vist que el port són simples i no multipin ... Quin és correcta? Multipin de ports o ports de guia d'ones simples guies d'ona?

Hola. depèn .. Si la línia de senyal és bastant lluny l'un de l'altre, pot assignar un port per a cada línia. Assegureu-vos que els ports no se superposin. Si la línia està més a prop l'un a l'altre es pot fer servir un port multipin amb diversos jocs actuals al seu lloc. F.

Aquí pot trobar l'estructura que he publicat en un altre debat en aquest fòrum, em pot dir si la configuració del port és la correcta? Gràcies:! H ** p: / / www.edaboard.com/download.php?id=103698 La discussió és a: h ** p: / / www.edaboard.com/ftopic82440.html

Hola, que acaba d'introduir la geometria (*. mod i parell *.) arxiu. La descàrrega només conté una imatge. F.

Aquí pot trobar el projecte de CST tot, quan em simular aquesta estructura em sembla resultats incorrectes (em sembla que els ports estan en curtcircuit) em poden ajudar per a configurar correctament la simulació? Gràcies

Hola, he fet una ullada ràpida a la seva estructura. La Vies en el seu model són de buit. Estàs segur que això és correcte? A més dels ports 2 i 3 es troben directament en un pont de GND. Com que els ponts GND no està connectat amb els principals GND (problema de vies) la manera de resoldre el port veu alguns "flotant" de plaques de metall a la dreta en el port. Si us plau, canviar aquesta situació. Finalment, m'agradaria passar els ports 2 i 3 de distància dels ponts de totes maneres. Si el pont està finalment connectat el solucionador de manera port calcularà d'una manera que inclou els ponts. Això sens dubte pot variar en la manera de CPW. Sempre que tingui alguna cosa com això ha de ser dins de l'estructura i no un dret al port. F.

Tens raó, la via ha de ser conductora, però els ponts, si amplia l'estructura no està connectat amb el port ... Creu vostè que els ports multipin són correctes?

Hola, encara es mouen lluny dels ports mitjançant l'ampliació del taller de participació. Vostè rebrà maneres d'ordre superior al pont i aquestes maneres no es deu a prop dels ports. Les seves dimensions no són correctes. Actualment, la connexió és d'1 m de grandària! La definició de port, en general, hauria d'estar bé quan es corregeix tot això. Només has de comprovar la impedància del model correcte. El que impedace es pot esperar? F.

he corregit les dimensions del projecte (UM), però jo no entenc per què els ponts que maneres d'ordre superior? Pot vostè explicar si us plau?

Hola! això es pot explicar amb un simple cable coaxial pas. Lluny de l'etapa, que tenen un patró de TEM de camp molt agradable. En arribar molt a prop del pas, els canvis de patró del camp a causa de la pertorbació del camp generat pel pas. El camp de resultats es pot considerar que la suma de tots els modes d'ordre superior coaxial. Aquestes maneres no es pot en general es propaguen a través del cable coaxial, ja que estan a sota de tall. Ells són només presents a prop del pas. Per cert: així és com els programes en forma d'adequar el treball. De trobar els coeficients de pes per als modes d'ordre superior als dos costats del pas ... En el seu CPW tindrà el mateix efecte. Al voltant dels ponts GND, el patró del camp ha de canviar per complir totes les condicions de contorn donades per la geometria. Aquests canvis són locals i no es pot propagar. No obstant això, el port de GT no li agraden aquests "trastorns" a la dreta al port perquè el port de tràfic "per definició" per excitar l'estructura amb una manera pur. Per aquesta raó, té sentit tenir el port una mica lluny de la discontinuïtat pròxima F.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back