correlacionades Doble Mostreig (CDS) a sigma-delta ADC

T

TiwstedNeurons

Guest
Hola a tots

Em vaig adonar d'alguns dissenys ADC SD, CD utilitzen PPL per disminuir les fuites integrador i el soroll de parpelleig.Per a aquells dels dissenys que els sorolls del circuit són les fonts de soroll dominant (és a dir, el soroll de quantització no és tan obvi), com puc model parpelleig de soroll i soroll blanc adequadament si s'utilitza de CDS?gràcies.-TiwstedNeurons

a causa de la CDS el soroll d'amplificador es forma a E * (1-z ^ (-1 / 2)), és a dir, es filtra de pas alt

Gràcies, GingerJiang.Què passa si la capacitat d'entrada paràsita de l'ADC és considerablement més gran?

Alguna vegada has fet una simulació per explorar l'espectre del soroll w / CDS en el nivell de transistor?Vull connectar l'espectre del soroll en la caixa d'eines SD Simulink, tipus de pèrdua que com em pot simular correctament.

BTW, ningú sap com adonar-se de z ^ (-1 / 2) a Simulink?

Gràcies per endavant.

-TiwstedNeurons

gran capacitat d'entrada paràsita de SRAM constent augmentarà el temps d'establiment de integrador, per la qual cosa augmentar la dissipació de potència

He sentit de CDS pot ser simulat per spectreRF, però jo no ho intentis
De fet, quan el model i el soroll de SRAM en caixa d'eines SD, considero que el soroll tèrmic només, potser això no és molt precisió

Hola, Gingerjiang:

Hi ha diversos documents afirmen que els condensadors d'entrada de paràsits poden degradar seriosament el baix rendiment de sorolls d'alta freqüència en CDS.Si vostè està interessat, em pot enviar els documents a vostè.

Estic tractant amb un most d'alta precisió, i ara el soroll del circuit és el límit del meu disseny.És per això que necessito model de tot correctament.He trobat una manera de fer la Z ^ (-1 / 2) en Matlab: l'ús de tipus de transició.

Gràcies per la teva ajuda!

TiwstedNeurons hi

No crec que l'efecte de la capacitat d'entrada de paràsits, que és la meva culpa.ha de ser útil si envia els documents relatius a la meva, moltes gràcies.La meva adreça és ginger1977 (a) 163.com

Estic dissenyant una gran massa de resolució massa: D potser helicòpter, que també és factible reduir l'1 / f noise, estic intentant que

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back