convertidors de dades, és una bona idea?

S

sina.parsnejad

Guest
Hey nois que acaben de començar els meus estudis de mestratge i em pregunto si els convertidors de dades són un bon camp per a la meva tesi. Estic interessat en general en matèria de senyal mixta i disseny analògic. Hi ha prou oportunitats d'ocupació per quan em graduï. I si vull començar la meva carrera PHD? Què suggereixes? Salutacions cordials Sina Parsnejad I PS No m'importa si són difícils o no. Estic segur que puc manejar.

Quin tipus de dataconverters que cerca, ADC .. Tipus de DAC o qualsevol tipus de comunicació que es

no mater vull dir des d'un punt de vista general

És massa general, és millor si vostè pot especificar Furthur més especificacions sobre les seves idees cos és massa vast per fer una tesi únicament

Convertidors de dades fer una ajuda per als seus estudis de mestratge, ofereix informació més o menys el que vulguis, incloent [URL = "http://www.kidsplay123.com"] lúdica infantil [/URL], ràpid i convenient.

Sí, estic d'acord amb Jeffery, per la tesi, serà millor estudiar una regió especial, que serà molt més important i trobareu que serà millor per sostenir la tesi. [QUOTE = jeffrey Samuel 1142615] És massa general, és millor si vostè pot especificar Furthur més especificacions sobre les seves idees cos és massa vast per fer una tesi únicament [/QUOTE]

bé jo no ho he decidit jo només sóc ponderació meus opcions possibles des del meu especialitat principal són convertidors de dades gràcies de totes maneres

No obstant això, en altres termes, hi ha un costat positiu també aquí el camp està obert per més investigació

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back