confondre sobre PLL

D

desperado1

Guest
Què 's la diferència entre la captura i el bloqueig de Rang Rang de PLL?Per tal de rastrejar la freqüència que és més important?

Una vegada que el PLL està bloquejat, quina és l'entrada (o VCO) gamma de freqüències perquè pugui mantenir bloquejat és el rang de bloqueig.Quan el PLL està inicialment no bloquejar, què rang de freqüència pot fer que el bloqueig de PLL és el rang de captura.Bloqueig de gamma és el paràmetre que ha d'estar interessat en cas que vostè està buscant és el seguiment de la conducta.Però en PLLs CP, tant la captura i el bloqueig són els mateixos rangs .., limitat només per la gamma d'ajustament
del VCO.

desperado1 va escriure:

Què 's la diferència entre la captura i el bloqueig de Rang Rang de PLL?
Per tal de rastrejar la freqüència que és més important?

LvW va escriure:per la meva opinió, no és molt clar.

Segons R. Millor: "En la majoria dels casos" de captura de gamma "és una alternativa per l'expressió" rang de bloqueig ", a vegades també s'utilitza per" llençar en sèrie ".Per tant, aneu en compte amb els termes que poden ser utilitzades per diferents paràmetres.

Tanmateix, crec que una cosa està clara (amb referència a saro_k-82): La definició no depèn del tipus de PD / MPP que vostè està utilitzant.
Creat després de 8 minuts:
Exemple: En el seu llibre de Sergio Franco captura gamma utilitza com a sinònim de llençar-en el rang.

Quote1: En PLLs moderna gamma de captura de gamma i de bloqueig són les mateixes.
Però, per definició, aquestes són diferentsQuote2: Captura i tracció de sèrie en sèrie són els mateixos.Quote3:

Rang de bloqueig és sempre igual o major que el rang de captura.Sona una mica confús, no?

LvW va escriure:Quote1: En PLLs moderna gamma de captura de gamma i de bloqueig són les mateixes.Però, per definició, aquestes són diferents
Quote2: Captura i tracció de sèrie en sèrie són els mateixos.Quote3:Rang de bloqueig és sempre igual o major que el rang de captura.Sona una mica confús, no?

BIF44 Hola!Com vostés estan molt implicats en el disseny PLL - què opina sobre això? [/ B]

En la meva opinió, el bloqueig és GAMMA capacitat del PLL accect a la freqüència d'entrada i sortida de generar rellotge.
Rang de captura és la capacitat de PLL per generar la sortida ràpida per solucionar la pertorbació a l'entrada

Per la seva típic modern sintetitzador de freqüència, una que conté la integració d'algun tipus de funció en el circuit de filtre, que són probablement els mateixos.

No puc pensar en alguns escenaris en els que podria ser diferent, però.

Anem a dir que estava usant un PLL com un receptor,
per exemple per a un sistema de satèl lits.En primer lloc, el PLL pot simplement seure allà desbloquejat.Llavors vostè pot ser que deliberadament escombrar la freqüència de l'oscil lador local,
ja sigui en les mesures o amb una serra de dent.Com la freqüència de canvis de la LO,
amb el temps el senyal desitjada
s'inscriu en l'ample de banda del bucle PLL, PLL i els bloquejos a la mateixa.A continuació, desactivar el circuit d'escombrat, i que roman bloquejat.No estic segur si això és 100% correcta, però
m'agradaria trucar a la banda d'escombrat complet de la gamma "de captura de gamma", i quan vaig arribar prou a prop per al PLL per adquirir el senyal de seguiment, jo diria que tinc dins de la " bloqueig en el rang ".

En aquests receptors, hi ha un altre fenomen.Una vegada bloquejat, es queden tancats en una gamma més àmplia de les pertorbacions, però si es desbloqueja, la voluntat de no tornar fins que arribi dins d'un rang menor.

He vist el mateix fenomen amb injecció bloquejat oscil ladors:
un cop bloquejada pot sintonitzar ells bastant lluny d'una manera o altra, però una vegada que es trenca de bloqueig, el que ha d'arribar molt a prop de la freqüència abans de tornar.Crec que trucar a aquest major ample de banda, una vegada bloquejat, com la "retenció en el rang".

En un sintetitzador de freqüència, que pot trobar en un escenari similar.Diguem que estava fent servir una pinta com un generador per a un mesclador HO (o mostrejador downconverting).Vostè podria haver d'ajustar el VCO gruixuda per estar a prop del senyal desitjada abans que el PLL pot bloquejar automàticament.Allà, que podríem anomenar el "bloqueig en el rang" de principi i fi de la meitat a les dues pinta de dents adjacents, on la gamma de captura, amb afinació gruixuda, i la possible sortida de tot l'ample de banda.

Rico
Maguffin Microones
www.maguffinmicrowave.com

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back