conevrting el valor de la quantitat física en dades digitals

H

hegdeabhi

Guest
Hola a tots, jo només volia saber el director darrere del mesurament d'una quantitat i la seva conversió a un sistema digital de dades. és a dir, suposem que l'ús dels circuits i disseny d'un mesurador que mesura la resistència d'una resistència. Com puc convertir en dades digitals perquè jo pugui enviar a un PC per a manejar la meva nova sol.licitud utilitzant alguna de les interfícies? Gràcies per endavant Abhijith

Per convertir un senyal analògic, com un nivell de voltatge a un valor digital que Woud utilitzar un convertidor analògic a digital. (A / D). Per transferir una resistència coneguda a un pc que acaba d'enviar una cadena assci més d'alguna xarxa de comunicacions, com ara RS232.

convertidor analògic-digital converteix un valor analògic en un valor digital. El valor digital serà un múltiple d'un valor petit. En el ADC el valor analògic es compara amb els múltiples discrets d'un valor petit, i es fa un seguiment a una sèrie particular i s'arrodoneix a un múltiple particular de la mida de pas (el més petit valor discret). Ara els múltiples obtinguts es codifica a la tecnologia digital, per exemple, si vostè dóna 2.7963v analògica de tensió després després en cuantizados s'arrodoneix al 3v i codificat en digital tan 03h (hexadecimal). Si hi ha més cuantizados eficient que també pot incloure decimals alguns també . El 03h és una representació hexadecimal i de fet la seva un nen de 8 bits de dades binàries en la realitat. és a dir, '00000011 ', que pot ser emmagatzemada en un xip de memòria o un disc dur o qualsevol sistema d'emmagatzematge electrònic de dades. Aquestes dades podrien ser processats per un microcontrolador pc etc, en qualsevol moment. [COLOR = "Silver"]

En primer lloc, a llegir qualsevol valor físic, o necessitat de convertir-lo en digital. Això s'implementa a través d'un convertidor A / D. U pot convertidor A / D fora del seu MCU o pot o A / D integrat en el MCU. (Ara bé, hi ha un munt de MCU integrat un convertidor A / D en el seu interior). Després, llegir el valor de u, o pot enviar al seu PC a través de RS232. Aquest és el principi de tots els mesuraments.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back