Comprar oscil · loscopi del Regne Unit, la informació necessària

A

aruna1

Guest
Hola estic buscant per comprar un DSO. El meu germà és al Regne Unit i tornar a casa per les vacances, pel que pot demanar-li que comprar-ne un per a mi des del Regne Unit. Pot jo nois em diuen algun lloc de K per comprar-ne un? Busco taula de treball barata o un oscil · loscopi PC amb 100MSPS Atleast i 2 canals. i estan disponibles a les botigues lliure d'aranzels? gràcies

No diu que el "llar" és. El Regne Unit és probablement un dels llocs més cars per comprar un DSO, confia en mi, jo estic aquí! Botigues lliures d'impostos en general, vendre cosmètics, alcohol i cigarrets amb uns pocs articles electrònics domèstics. Si el teu germà que signi una declaració que és per a l'exportació, que podria ser capaç de comprar un d'una presa de corrent normal sense haver de pagar el 20% d'impostos. Si ho fa, però, hi ha un petit risc que l'obligació es pagarà a l'entrada al seu país al seu lloc. Brian.

Jo sóc de Sri Lanka per al que serà el preu d'un abast barat (2 d'ample de banda de canal> 10 MHz i mostreig> 100MSPS) després d'aquesta reducció del 20%?

Aquest és el més barat que es pot trobar des d'un proveïdor de confiança: DSO, 25MHZ | Farnell Regne Unit [/url] El preu és sense impostos pel que és el preu del teu germà pagaria si signava una declaració d'exportació. El tipus de canvi actual és d'aproximadament 175 rupies = 1 lliura del Regne Unit. Brian.

Com Brian dit abans, estic segur que ha de ser capaç de trobar les coses més barat que el Regne Unit! No estic recomanant, però la recerca dels oscil · loscopis Rigol (que es venen re-batejat com els Agilent) mostra aquest Oscil · loscopi 50MHz doble CH DS1052E garantia EUA | eBay Regne Unit [/url] És molt més barat que el Regne Unit. O aquesta - que es lliura a Sri Lanka per $ 355US - molt més barat que el Regne Unit Nova Balança Digital RIGOL DS1052E oscil · loscopi DS 1052E ... USD Preu a l'engròs en 296.40/Piece DHgate.com [/url] Una vegada més, no sé a aquestes empreses i no estic recomanant, però el Regne Unit no és el lloc per comprar oscil · loscopis barat! Keith

<span style="color: grey;"><span style="font-size: 10px">---------- missatge afegit a les 21:00 ---------- Previous post va ser a les 20:59 ---- ------</span></span>
... i aquesta empresa no són massa cars, encara que jo no sé sobre les despeses d'enviament: [url = http://www.tekequip.com/digital-oscilloscope/rigol-ds1052e.html] Rigol DS1052E 50MHz oscil · loscopi 2 canals digitals - Digital oscil · loscopi [/url]

Ja veig. oscil · loscopi de Brian és massa car. Em va semblar una RIGOL DS1052E de $ 351 incloent l'enviament. Vaig a oblidar-se de comprar d'Anglaterra:)

Per desgràcia - un munt de gent a al Regne Unit s'han oblidat de comprar al Regne Unit! Crec que Keith està d'acord, fins i tot si vostè troba una font d'una part aquí, és gairebé segur que han estat fabricats en altres parts i d'importació. Brian.

Em vaig trobar amb un fil llarg que explora àmbits Rigol i temes relacionats: [CODI] http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=663958&page=58 [/code] Jo no compraria un després de llegir molt d'això. M'agradaria un nou DSO / LA també, però crec que m'he de tractar una de les grans marques.

Vostè obté el que paga fins a cert punt, però cal tenir en compte que Agilent rebadge els Rigol per a la compra d'una "gran marca" no garanteix que va a obtenir alguna cosa diferent. Jo crec que sí que tenen les seves pròpies versions de programari però. En els punts de preus més baixos de les grans marques han de comprometre el rendiment i / o qualitat. Keith.

tractar de [url = http : / / www.gsmserver.com] Desbloca eines de programari, reparació i flash, manuals de servei, codis de desbloqueig, peces de recanvi i cables per a telèfons mòbils [/url]

He llegit que la fabricació de Agilent Rigol, espero que no dissenyen per a ells ja que han estat trobats ADCS overclocking en el passat. Són barats, però, el color i els GRD són temptadors.

Vaig comprar el meu d'equip de prova MCS. Ells són els distribuïdors de Rigol al Regne Unit. Jo no crec que el preu era massa dolent considerant totes les coses. L'existència d'empreses xineses que eren més barats, però no valia la pena per a mi la molèstia aconseguir aquí i després haver de preocupar per l'enviament de tornada a la Xina si és necessari reparar o tractar de parlar amb algú que parla anglès trencat si jo necessitava ajuda. Fins que considera que hauria de pagar els honoraris de liquidació, impostos i IVA de totes maneres de la Xina i la molèstia que em va valer la pena el petit extra que vaig pagar per la pau de la ment. He pagat 270,00 GBP més IVA, per un Rigol 1052E DS i l'hi va lliurar al cap de pocs dies. M'agrada el camp i pel que ha de fer que funcioni bé.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back