Com triar el MOSFET corregir la no inversió del convertidor buck-boost?

J

JazzRei

Guest
Hi ... Estic dissenyant un convertidor de no invertir diners impuls que necessita utilitzar dos interruptors MOSFET amb les variables de cicle de treball per a produir la sortida que van des de 1 V a 10 V amb una tensió d'entrada de 5 V i 500 mA. Hauria de ser l'elecció de N-Mos Mos-P o com els meus dos interruptors per a la meva disseny? Quins són els paràmetres que hauran de tenir en compte que la matèria del meu disseny? Gràcies ...

Em vaig trobar amb un article que descriu un no-inversor convertidor Buck-Boost [URL = "http://ptm2.cc.utu.fi/ ~ ptmusta/kuvat/elektroniikka/mc34063/IEEEXplore.pdf"] aquí [/URL]. Es suggereixen dos de cada tipus. Quatre MOSFETs total. No sé si és possible perquè sigui més senzill.

Hi ... Gràcies per ur resposta. No obstant això, estic dissenyant amb només dos interruptors n díodes 2. Realment tinc cap coneixement sobre l'interruptor MOSFET. Per Wat sé, n-MOSFET de canal, un circuit de comportes impulsat és necessari, però de canal-p MOSFET no necessita un circuit de la porta conduït externs. Tinc la intenció d'utilitzar un MOSFET de canal p per canviar els meus diners i MOSFET de canal n per canviar el meu impuls. Algú pot il · luminar?

El següent enllaç li pot ajudar a dissenyar subministrament d'alimentació SMPS. [Url = http://www.powerint.com/en/pi-university/courses] Cursos | Integrated Products [/url]

Realment necessito ajuda sobre el funcionament de N-MOSFET de canal. Amb una font d'alimentació de 5 V i entrada de tensió de 5V a la porta del MOSFET i el pin del mosfet de font no està connectada a la GND, però connectat a un inductor. ¿És que el voltatge d'entrada a la porta del MOSFET ha de ser un voltatge més alt que la tensió d'alimentació perquè el MOSFET pot activar?

La majoria utilitza la sortida d'impuls de la tensió del conductor. Si la sortida ha de ser variable o per sota del nivell necessari per executar després una porta interruptor de circuit de la bomba per separat és necessari. L'alimentació d'un N-ch es pot fer amb un capacitor d'arrencada per al subministrament d'alimentació d'un circuit de control flotant. D'entrada al controlador flotant es controla des de les fonts de corrent diferencial. Veure IR2101. També pot utilitzar el IR2101 amb un condensador de la bomba d'alimentació separada de tensió d'alimentació de subministrament conductor flotant. Miri cap amunt switchers SEPIC. Vostè pot fer un amb un sol N-ch. Si desitja rectificador syncronous a continuació, afegir P-ch. SEPIC són complicades de dissenyar i fer un rectificador amb syncronous ho és més encara. Quatre canviar buck-boost més simple és essencialment amb diners de l'entrada i l'impuls a la sortida de la bobina.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back