Com tractar amb la "amortiment" problema d'una

S

shengwuei

Guest
Hola a tots, tinc un sistema de transmissió / recepció, que és funcionalment treballar, però tenen "amortiment (?)" Problema en el camí rebre. Un diagrama de blocs del sistema simple com es mostra a continuació, una petita però no menyspreable "amortiment" forma d'ona es pot observar, tant abans com després de rebre amplificador (reciclat en vermell a la figura següent, aquest problema s'aguditza després de l'amplificació de l'amplificador de rebre). No estic segur que això és un "amortidor" problema o no, perquè la freqüència de la forma d'ona és molt menor que el senyal transmesa (50MHz). He afegit alguns condensador en sèrie per filtrar la forma d'ona, però va trobar la seva inútil. Possiblement encara hi ha una certa part de freqüència alta (prop de la freqüència de transmissió) a l'interior de la forma d'ona per un simple filtre de pas baix no funcionaria. Suposo que he de trobar la causa arrel de la "amortiment" problema perquè jo pugui fer desaparèixer totalment en la ruta de recepció. Realment no tenen idea de com resoldre aquest problema, algú em pot donar una pista sobre ell? Apreciat per la seva entrada.
damping.jpg

Crec que vostè ha de donar alguna informació substancial sobre el sistema. Sense ella, m'he de limitar a les consideracions generals. - Pot comprovar si el senyal no desitjada és encara observació amb l'hora de substituir el "transductor" amb una càrrega equivalent. Si és així, vostè ha demostrat, que el problema és més probable en relació amb el comportament de l'amplificador. Assumeixo, que el senyal de conducció és clarament lliure dels respectius components de baixa freqüència i que no es commuta la senyal (ocult en el diagrama) està involucrat en el circuit. - Ha iniciat un altre fil relacionat amb coincidència de PA. Si el "transmetre amp" és en realitat una PA de 300 W en lloc d'un amplificador lineal, simplement ha de considerar transitoris DC biaix causat per l'etapa de sortida no lineal. En aquest cas, un filtrat de pas de banda eficaços d'eliminar el problema. PD: No crec que el terme "amortiment" és una descripció adequada del senyal transitòria observada.

El més probable és la seva la fugida a Tx Rx. Necessita més informació com ha assenyalat l'altre cartell.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back