com seleccionar l'eina de simulació en RFIC

L

longstar

Guest
Hola, Gurs. Sé que alguns peatges, com ara ADS, Ansoft, la cadència, etc.pero no sé quin és el millor en RFIC. Rgds longstar

quina eina utilitzar només depèn del que vols fer. si voleu analitzar la RFIC del domini de la freqüència, l'ADS és una bona eina. del domini del temps, potser la cadència o HFSS és millor.

Gràcies, wanily1983. Però estic confós amb el que és l'eina preferida en RFIC. [Size = 2] [color = # 999.999] Alta després de 6 minuts: [/color] [/size] Jo sé que algunes empreses simular circuits de RF amb una cadència SPECTURE RF tool.But no he trobar alguna informació sobre com usar-lo . Wanily1983, podria dir-me sth. o el link.thanks.

Hola longstar, li suggereixo que l'ús de dos simuladors per a la verificació de circuits RFIC ... 1. Simulador de transitoris (Spectre / HSPICE) 2. Simulador de balanç harmònic (AWR MWOffice / Agilent ADS) També pot utilitzar un sol entorn integrat per al disseny de RFIC complet, des de la captura esquemàtica a la generació de GDS disponibles en AWR, Inc Vegi els detalls ... Suite de Disseny Analògic L'Oficina de l'Següent Generació de Disseny Analògic i RFIC http://www.appwave.com/products/analog/ Una història d'èxit de Jazz Semi ... http://www.appwave.com/news/press/PR051121.html Si encara vols més detalls sobre el simulador ha de ser seleccionat per al disseny de RFIC ... He adjuntat excel · lents documents PDF. .. Es tracta d'una última col · lecció ... passar pel mateix ... Espero que això t'ajuda ... --- --- Manju

Thanks.manjunatha_hv. Que jo sàpiga, les empreses prefereixen molt més a Spectre. És correcte? Si bé, per què? Rgds, longstar

La cadència és un standart. Quan és necessari, ADS (o RFde) poden ser utilitzats. Els altres són només complemantry .. RFIC disseny ha de començar amb DC i la simulació de transitoris i altres simuladors serà capaç de completar el disseny com l'extracció de paràsits, el desenvolupament de paquets, etc EM simulació. No obstant això, la cadència és la primera ...

Benvolgut Longstar, sí ... però ara la majoria d'ells a la recerca dels simuladors d'alternativa ... En la meva opinió i experiència! Com que té un ampli suport de gairebé totes les foses RFIC i cadència té bona disposició o a l'esquena eines final .... i la majoria d'ells a la recerca d'un únic proveïdor per al flux complet ... Però el flux no té cadència de flux integrat per al disseny de RFIC esquema de GDS, que és bàsicament sota els auspicis de les eines en cada etapa i que és molt car ... També té la capacitat de RF en el seu simuladors ... per tant, tenen col desenvolupat amb Agilent per formar RFde ... RFde simuladors final, bàsicament, de front i esquena ADS Agient eines de disseny final de cadència per a l'extracció de Prasitic, LVS i República Democràtica del Congo ... Una vegada més, és un gran embolic, ja que dos GUI / eines de dues bases de dades de simulació dels desajustos i molts dels problemes d'importació i exportació ... --- --- Manju

Longstar, al meu entendre no hi ha un "millor" de l'eina, però només una millor eina per Kunda diferent si el disseny i la tecnologia. En RFIC poble històricament utilitzat el temps Domaio anàlisi becauese els simuladors de domini del temps es developerd primer, i perquè el silici significa tiically RFIC i tots fosa de silici desenvolupar kit de disseny que es descriuen en el domini tikme. El respecte de les eines domini de la freqüència de vegades són millors, bacause amb augment de les freqüències de la domaiin temps es torna menys important ... Per reprendre una bona eina Nedd tenir un domini del temps smutatora i un domini de freqüència utilitzable simulador amb els mateixos models ... Esperem que això pugui ajudar ..

Hola nois, tinc algunes preguntes com transferir els dissenys en la cadència de @ DS? Vull dir que jo he fet alguns treballs en SpectreRF, i ara vull utilitzar la simulació d'HB @ DS, què he de fer? és possible l'ús d'espectre netlist i el model d'espectre en @ DS? De vegades ho sento més aviat un treball difícil i molt en el disseny d'eines diferents, ja que no existeix una interfície fàcil entre ells 3 vegades, i feliç any nou!

Preguntant per què Xpedion no s'esmenta. Es tracta d'HB base i pot utilitzar el mateix conjunt de models de cadència. MESFET +

Bé, però no tinc RFde (i no de vincles dinàmics) El meu @ DS és 2004a, hi ha alguna manera convenient de transferència de dades entre aquestes eines?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back