Com revertir la rotació d'un motor de corrent altern?

I

itachi012587

Guest
Hola a tots. Puc saber si hi ha una manera de revertir la rotació del motor de CA. Gràcies. Salutacions cordials.

[Quote = itachi012587] Hola a tots. Puc saber si hi ha una manera de revertir la rotació del motor de CA. Gràcies. Salutacions cordials. [/Quote] La seva pregunta no és clara, no es pot dir del motor de CA, hi ha typs molts dels motors de CA, i molts tipus tenen dissenys sub. El que estic tractant de dir és que de vegades, en teoria, és possible canviar la rotació, però en alguns específics de disseny del motor elèctric pot induir a error (mecànica) i avaria greu. Alguns tipus de motors trifàsics d'inducció de gàbia de CA que han estat dissenyats pel geni Nikola Tesla són fàcils de revertir per un simple canvi de dues fases i que la rotació de canvi de la rotació del camp magnètic, que en efecte ens dóna la rotació en una altra direcció.

Gràcies per la seva resposta. En realitat, jo només sóc nou en el motor de CA i no tinc un fons de concret quan es tracta en el motor. Però crec que puc utilitzar el corrent trifàsica Els motors d'inducció de gàbia. Puc saber si vostè té algun vincle o ebook sobre tres fases del motor de CA. Gràcies. Salutacions cordials.

aquí hi ha els dos millors llibres sobre les màquines elèctriques: Màquines elèctriques 6Ed - Fitzgerald Fonaments maquinària elèctrica, 4ED - Chapman Mr.Cool

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back