Com puc connectar 8 memòries flash a un bus?

S

socketz

Guest
Tinc vuit M58LW064D xips de memòria flash, són 8 megues cadascuna per un total de 64 megues.

El full de dades M58LW064D aquí:
www.st.com/stonline/books/pdf/docs/8938.pdf

Tinc un bus de 16 bits de dades en el meu MCU, i, com vaig dir, he de connectar 8 d'aquests xips per al bus de dades.

El M58LW064D té 22 línies de direcció en el mode de 16 bits, i 3 línies d'habilitació.
Pàgina 11 del full de dades conté les 3 línies d'habilitació de la taula de veritat.

És evident que tinc 3 línies de direcció més que els xips, però en lloc d'utilitzar un descodificador de 3 a 8, sé que només pot utilitzar el permetre que les línies en la memòria flash.

El problema és que no sé com connectar la línia 3 direcció a les 3 línies d'habilitació.És bastant obvi que no és una relació 1 a 1, perquè les 3 línies de direcció en 0 permetria a totes les fitxes, i necessito només 1, i es va permetre a la vegada.

Pot ajudar?

Gràcies.

Vostè necessita utilitzar descodificador de direcció

Vostè pot dissenyar un costum l'ús de xiprer CPLD Xilinx o Altera

qualsevol altre mètode que consistia a utilitzar la lògica, com un cola hc138/139 etcmillorBobi

Hola,

potser també haurà que els conductors d'autobús addicional, ja que 8 dispositius no són una càrrega poc.Això depèn de tots els dispositius que estan treballant a l'autobús i si tenen prou poder (actual) per conduir els senyals.

Adéu,
cube007

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back