Com puc calcular la impedància d'entrada del taló radial

Q

qazwsxqazwsx

Guest
i tot el món Com es calcula la impedància d'entrada del taló radial que té l'angle, radial o la longitud, amplada de la part d'entrada? Això és molt important per a mi. Si us plau, dóna'm una simple fórmula. STUB.gif RADIAL radial.JPG [attach = CONFIG] 59.374 [/attach] [attach = CONFIG] 59.375 [/attach] [attach = CONFIG] 59.375 [/attach] les impedàncies d'entrada es dóna en les dues referències a continuació. La fórmula no pot ser descrit com a simple ja que es tracta de sèries infinites amb un acord amb les funcions de Bessel, però això és d'esperar quan es tracta d'una geometria de la línia radial. Referències: [1]. F. Giannini, R. Sorrentino i Vrba J., "Anàlisi de circuits de Planar Stub Microstrip radial," IEEE Trans. vol. MTT-32, pp 1652-1655, desembre 1984. Veure les equacions. (3) - (6). [2]. F. Giannini, M. Ruggieri i Vrba J., "Connected Shunt-Stubs Radial Microstrip," IEEE Trans. vol. MTT-34, pp 363-366, març de 1986. Veure les equacions. (1) - (5). REFERÈNCIES dues fórmules s'han avorrit, i vull escriure un article i ha de posar-hi una fórmula senzilla i clara per al càlcul de impedància d'entrada del taló radial. Jo no necessito fórmula molt precisa. Si us plau, ajudeu-me. MILLOR RELACIÓ Ali Reza

Millor que qualsevol fórmula és utilitzar un simulador d'EM.

té vostè raó. però jo vull escriure un article de revista i no puc no posar cap fórmula. Tinc molt ella.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back