Com produir DC 5, 6 i 9 volts amb una bateria de 3V DC?

B

bhekisizwe

Guest
Hola evryone, algú té una idea de com produir 5, 6 i 9 volts DC d'una bateria de 3V DC el més eficient possible amb el menor nombre de components. El circuit ha de ser molt petita, per exemple, d'una mida de caixa de llumins. Gràcies per endavant. Jo sé que necessitem un regulador d'impuls, però jo no vull disseny de 3 reguladors d'impulsar diferents per als tres voltages.Thanks sortida diferent per endavant

Crec que vostè ha de tractar de: Fly-back convertidor! És molt senzill i bo també és eficaç.

Fer un estímul per a 9V i després fer 5 V i 6V amb els reguladors lineals. Podria haver-hi una forma més elegant, la qual cosa implicaria un transformador de 3 debanats secundaris amb diferent nombre de voltes de 5,6 i 9. Només els meus $ 0,02

o pot utilitzar un optoacoblador IC crec que 7800 sèries ... la cerca de Google ... que donarà sortida o de 5v i superior ..... veure per altres mòduls. ulleres és la millor opció ... en cas contrari o pot utilitzar circuits VA canviar ....

Vostè pot acabar el seu transformador personalitzat, si vostè té un anell de ferrita. Els he trobat en vells televisors. Emboliqui una bobina primària a través de l'anell, que s'apliquen a la convertidor elevador. Després emboliqui debanats independents de diverses voltes per a cada sortida desitjada.

pot utilitzar intensificar (convertidor elevador) amb oscil · lador cnverter que vork amb 3volt com a component CMOS. vostè pot trobar aquesta topologia en qualsevol llibre de SMPS.

La forma més eficient seria de tres reguladors independents impulsar el canvi. Maxim-IC fa switchers tan diferents i alguns d'ells són molt bons en la necessitat d'un mínim de components externs. La intensificació d'una baixa tensió de 9V i després deixar-la caure linealment cap avall va a perdre enormes quantitats d'energia a menys corrent que és bastant petit. Això és el que jo faria:) De fet, si vostè tria un regulador de sortida variable, es pot degustar un tipus de peça i variar el voltatge amb una resistència en cada circuit ... simple!

Crec que utilitzar un convertidor elevador i la xarxa de resolució poden produir aquests 3 tensions

Crec que hauries de provar: Fly-back convertidor! És molt senzill i bo també és eficaç. o l'ús de transformadors de diferents girs o comprovar el regulador de voltatge LM337 refernce

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back