Com interfície de l'eina Assur amb l'editor de disseny virtuós

R

rajashekar

Guest
Hola, 1. Jo sóc capaç d'executar la comanda PROMT República Democràtica del Congo amb Assur, és genarated alguns errors. el problema és la forma de veure aquests errors en el disseny. i no té cap icona de asura per carregar els errors. 2. com crear Assur icona a la finestra de disseny? República Democràtica del Congo per al funcionament de LVS en la manera d'interfície gràfica d'usuari. Salutacions, Rajashekar.

Si heu configurat correctament la variable d'entorn ASSURAHOME, la crida del programa és molt simple (veure figura de la física Assur Guia de l'usuari de verificació.)

No estem rebent Assur al menú d'eines. Per aconseguir que el que hem de fer? Al menú d'eines quan clik "Dracula Interactive" la declaració següent habilitat és Loding. deInstallApp (getCurrentWindow () "Dràcula Interactive"). la meva pregunta és de un arxiu dels habilitat per sobre de la declaració és Loding. Salutacions, Rajashekar.

Per exemples que mostren Dràcula. el problema amb Assur Assur. és a dir, no està arribant en aquest menú d'eines.

Jo sóc capaç de córrer en línia de comandes, per veure els errors que he de interactuar amb virtuosisme.

Comproveu el fitxer. Bashrc. Ha de contenir les següents línies necessàriament. (Ruta dels arxius, és clar, és teva). .... PATH = $ PATH: / usr/cads/cds/ASSURA313/tools/bin: / usr/cads/cds/ASSURA313/tools/assura/bin .... ASSURAHOME = / usr/cads/cds/ASSURA313 ASSURAHOME exportació ....

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back