Com HSIM treball i avantatge per als sims altra especialitat?

A

avt

Guest
Hola, aquesta pregunta pot resultar una mica de tema en eines de disseny d'ASIC - però no va trobar un lloc millor - i les metodologies d'ajust com a mínim una mica ... Pot algú em guiï a algun material que explica com "resoldre la matriu reduïda d'espècies", com HSIM estan treballant en principial i com / per què obtenir el seu avantatge de velocitat cap a simuladors d'espècies estàndard amb almenys la suficient precisió per simular alguns decent ADC de 10 bits ... El que estic demanant "material", perquè no espero que algú se senti i es ho explica a mi directament aquí - però si ho faria jo seria encara més feliç;)

eina d'espècies Matrix ús de l'equació molts, però resoldre la matriu és molt lent .. èpica PowerMILL primer ús "de l'interruptor de nivell" i després fer una taula MOS look_up de mesos, si fa molt taula de detalls, pot executar la simulació de simulació de circuits molt ràpid, però PowerMILL té cap error (comparar amb HSPICE) Avant starSim (starsimXT) tenen la mateixa mètode com PowerMILL / timemill però més paràmetres es poden establir per aconseguir més precisió que PowerMILL però encara tenen petit error que HSPICE (PowerMILL starsim també tenen manera d'espècies, però l'ús de simulació d'espècies model molt, molt lent, com HSPICE, i no confiem en altres motor d'espècies per anlaog sim) nassda HSIM té nou algorisme per a la simulació de l'interruptor de nivell no recordo HSIM (o starsim) han algorisme és analitzar primer circuit com cèl · lula SRAM, si no mesos actiu, serà de circuit simple RC. per a la simulació de SRAM només mesos s'activa la simulació, la cèl · lula a altres és "element RC" el que la velocitat és molt ràpid Synopsys fusionar PowerMILL i starSim fusió .. finaaly només una eina "nanosim" nanosim com PowerMILL + simulació de canviar l'ús VCS té utilitat per a la simulació de xip de tot, ja que no pot HSPICE simulació a gran ps circuit. una altra eina anomenada SBTSPICE (aditspice -> esvoranc) és també l'interruptor de nivell d'eines SIM

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back