Com fer canvi de pla de referència Ansoft HFSS 8?

H

happybli

Guest
Per un problema d'antena, com l'obertura juntament microcinta pedaç antena, ens posem la font en una vora del substrat, crec que ara el pla de referència es troba en aquesta posició.Si vull veure el centre de la impedància de l'antena, com puc canviar el pla de referència a aquest lloc.Potser hi ha alguns malament per al meu enteniment sobre aquest programari.Si us plau ajuda.

deembedding ajuda?M'he trobat amb alguns HFSS tutorial disponible a algun lloc d'aquest fòrum que li indica com fer-ho.

Salut!,
Element7k

happybli va escriure:

Per un problema d'antena, com l'obertura juntament microcinta pedaç antena, ens posem la font en una vora del substrat, crec que ara el pla de referència es troba en aquesta posició.
Si vull veure el centre de la impedància de l'antena, com puc canviar el pla de referència a aquest lloc.
Potser hi ha alguns malament per al meu enteniment sobre aquest programari.
Si us plau ajuda.

Podeu utilitzar deembedding.But tenir cura, deembeding fer una fase de canvi de pla de referència a la nova position.To obtenir resultats precisos, que la part deembedding ser una línia de impedància uniforme.
Això és deembedding limitació.

pewang:

quan tractem de veure el resultat de impedance.What que hem de fer és només la fase
canvi des del port de el centre de la nostra antenna.So, deembeding no és suficient?no és el
una línia de transmissió d'un uniforme?
Si el que vostè diu és correcte, com configurar aquesta part?
Gràcies

Sí,
ja saps a què em refereixo.
Per establir deembedding, aneu a la posterior transformació / matriu de dades, i seleccioneu "calcular / deembed" menú.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back