Com excitar una antena Vivaldi?

V

vfurlan

Guest
He de dissenyar una antena Vivaldi. Pot algú suggerir un llibre o un article en el qual es pot llegir sobre això! El principal problema és com excitar Gràcies vivaldi antena!

Gràcies, però hi ha una cosa que no puc trobar en qualsevol lloc: com puc calcular antena Vivaldi impedància d'entrada? També vaig trobar un transformador dielèctric (Caracterització de la miniatura d'ones mil · limètriques vivaldi antena per al servei local de distribució multipunt, Simons, Lee), però no entenc com funciona i quines són les seves dimensions (en general, no només per a una antena específica ).

També vull simular vivaldi antena, i ho faré el mètode dels elements finits amb el meu propi algorisme. però la tasca més difícil per a mi és modelar la geometria i la malla genernation. ¿Algú em doni un consell? gràcies!

[Url = http://emcos.com/html/emc_studio_application_examples/example_14_vivaldi_antenna.html] EMC Estudi: Antena Vivaldi Exemple [/url] Pot provi el mètode de referència per al programari Moments simulació numèrica. Es fixa és pla-triangular arxiu Nastran malla amb aquesta antena.

¿Algú pot dir-me com ajustar ramal a vivaldi antena, i com afecta l'ample de banda de l'antena?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back