com decidir VCO guany (Kvco) en el seu PLL?

E

eejli

Guest
Estic vagant com decidir Kvco en l'inici del disseny de la seva PLL? Sembla que per a mi fer Kvco d'1 GHz / 100 MHz v / v no fa gran diferència ja que sempre pot trobar un circuit de filtre per estabilitzar el cicle. Hi ha altres condicions que poden obligat el Kvco? Gràcies.

¿Quina és la mida del seu pas necessari? Un VCO a 1GHz per Volt sona estrany, llevat que estigui operant a 60 GHz En cas de no dissenyar o trobar un VCO que satisfaci les seves necessitats (segona Har, soroll de fase, l'estabilitat, l'estabilitat temporal ...) I mira el que és Kvco és i seguir endavant amb el disseny? Però jo no sóc un expert, la bona sort

Crec que el circuit VCO decidirà el Kvco, i la mida del filtre de bucle també decidirà el seu Kvco. 1. Fins i tot si vostè pot usar qualsevol mida de filtre LOPP en la seva simulació, la mida del filtre estarà limitada pels requisits del seu disseny. 2. Fins i tot si vostè pot utilitzar qualsevol valor Kvco, però no vol dir que vostè pot fer l'acte VCO com ell. Així que ... Estic pensant en el que has de dissenyar un VCO simple, i vostè ha de esbrinar l'estimació aproximada d'una Kvco. Aquests són el que estic pensant ... Podria estar equivocat. :)

En termes pràctics, vol que el més baix KVCO vostè pot aconseguir i encara més de sintonitzar la banda de freqüència desitjada. Per exemple, vostè té un subministrament de 3 volts, i cal ajustar 2-2,3 GHz, que necessita més de 100 MHz per volt per al rang de VTune per cobrir tota la banda. Si vostè va fer la KVCO molt més que això, diguem 1000 MHz per volt, no guanyaria res amb això, i el VCO seria molt més susceptible a recollir soroll de fons.

Kvco és només el d'alguns altres factors que formen el guany del llaç de corrent continu (que és el paràmetre més important ja que influeix en l'estabilitat i determina tots els paràmetres rellevants). Per tant, crec que triar un Kvco apropiat com a disponibles i corregir - si és necessari - pels paràmetres d'ajust altra guany del bucle.

guany DC de bucle és inf i KVCO pot variar en més d'un 100% de VCOs més PVT i anell sortida de freqüència. És un paràmetre mal controlada i el disseny ha de treballar amb això. KVCO ha de ser el més baixa possible, sense afectar el requisit de marge de sintonia per reduir la producció a causa dels esperons del bucle i l'oferta.

KVCO idealment ha de ser baixa a causa de la sensibilitat de la font d'alimentació de la VCO és menor. D'aquí la seva inquietud detereministic PLL és menor també. Però a l'altra banda, un alt KVCO també li donarà un ample de banda de bucle millor que elimina qualsevol soroll de baixa freqüència en el VCO. No obstant això, pel que fa a la variació de PVT estar en l'alta gamma KVCO no és segur perquè en realitat no es pot aconseguir bons números pel que fa a les condicions típiques. Més ràpid, les cantonades de baixa temperatura es donen d'alta i superin els guanys més lentes, corbes d'alta temperatura podria donar guanys horrible. Això afectarà l'estabilitat del PLL en PVT. Però l'ideal és tenir un guany de VCO baixa a causa de petits canvis en la tensió de control del VCO també no canviarà la freqüència de sortida del VCO.

gràcies a vostès. Sí estic d'acord que Kvco ha de ser petita per a un rendiment de l'estímul. Si Kvco es defineix, llavors la bomba de càrrega actual es defineix per l'ample de banda de bucle assumir la ració de divisió és fix i la tapa del circuit és de 100 pF per raons de disseny de mida. Estic en el cert? Gràcies.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back