Com començar amb ARM

R

rujchai ung

Guest
Podria algú ajudar si us plau? Tinc moltes ganes de conèixer i aprendre. : Oops:

What do o desitja en ARM? Maquinari o Programari? Vist www.arm.com Lloc, descarregar alguns materials. Déjame saber en concret de o. Salutacions Poli Kitti

Qualsevol cosa especial si necessitat d'o U em pot preguntar .. Sé ARM molt bé. Salutacions Poli Kitti

Poli Kitti: Vull maquinari o programari. Per al maquinari, estic buscant una taula kit barat d'arrencada vénen amb el desenvolupament d'eines de programari perquè pugui jugar amb el braç, igual que el que podem fer amb STK500 per AVR de Atmel. Per al programari, estic buscant un IDE per a ARM que puc practicar a la codificació, la simulació i depuració.

Aquest maquinari és circuit gran .. U necessitat de comunicar amb mi saparatelly .. U pot posar-se en contacte amb mi al correu electrònic [ ] navya_prakash@yahoo.com ~ ~ V [/email], es refereix a Poli Kitti

O està interessat en ARM7 ARM9 o ARM11 o? Avísame ur coments Salutacions Poli del gatet

Es pot utilitzar un gameboy advance també! : O el sistema central de la GBA és un ARM7TDMI manera, si vostè aconsegueix: - un gameboy advance - flash equip - targeta flash ( http://www.gbax.com/ , per exemple), podria obtenir un kit complet d'arrencada amb pantalla LCD a color, so, joystick, etc .. el GBA pot utilitzar compiladors gcc braç, compilador, etc. >> www.ngine.de si necessita més informació: www.gbadev.org Espero que ajudi! :)

[Quote = rujchai ung] Vull ja sigui maquinari o programari. [/Quote] Vostè pot considerar Avaluador 7T-d'ARM, es tracta d'una plataforma d'avaluació de baix cost. Per l'entorn de desenvolupament és possible considerar l'ús d'eines de gcc o pot provar la versió aval d'ARM.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back