Com calcular la velocitat de grup del pols a FDTD?

G

gdingshan

Guest
Hola a tots!Vull que el grup de velocitat d'un pols en FDTD càlcul.Jo d'entrada d'un pols Gaussià en una guia d'ones i gravar l'incident i de sortida d'impulsos en el temps de domini.Si la guia d'ona és la longitud L, i els pics dels dos pols està separat per Δt, el grup de velocitat pot ser calculat per vg = L / Δt?

Si aquest mètode és correcte, en cas que l'incident del pols
s'estreny en la freqüència de domini suficient per garantir la precisió de velocitat de grup?

Espero que algú em pot ajudar, gràcies!

Prawie 2000 zgłoszeń dotyczących zamieszczania i rozpowszechniania nielegalnych treści w Internecie trafiło w I kwartale 2014 r. do zespołu Dyżurnet.pl, który jest jedynym w Polsce punktem kontaktowym przyjmującym zgłoszenia o nadużyciach w sieci.

Read more...

Gràcies, iyami!Sí, vostè ha donat valuoses suggeriments.Sóc una lenta simulació de la llum guia d'ona cristalina fotònica ara.Degut a que el grup de velocitat de dispersió és molt fort en el meu cas,
he de reduir el pols per obtenir espectres precisa vg.Però això longthen el temps de càlcul.
I he llegit alguns suggereixen que el paper per calcular l'espectre de transmissió a la primera i,
a continuació, fer transformada de Fourier per obtenir la llum temperal pols.Per tant, el vg també pot ser calculada.Què pensa d'aquest mètode?

En realitat hi ha un problema més.Assumir un material no dispersiu.
Si un material dispersiu llavors

1) la velocitat de grup! = Velocitat de fase

2) del mètode emprat per fer front a la dispersió també importa.

Cita:I he llegit alguns suggereixen que el paper per calcular l'espectre de transmissió a la primera i, a continuació, fer transformada de Fourier per obtenir la llum temperal pols.
Per tant, el vg també pot ser calculada.
Què pensa d'aquest mètode?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back