Com aconseguir que el cicle de treball d'una freqüència amb Hspic?

I

icpaopao

Guest
Com aconseguir que el cicle de treball d'una freqüència amb Hspic? Vull que el cicle de treball amb la 'mesura'. Com puc fer-ho?

Potser això es pot fer:. Mesurament transició T1 quan v (a) = '0 5 * v (VDD) = 2 creu mesurament tranquil 'creu = 1 mesurament transició T2 quan v (a) = '0 5 * v (VDD).'. T3 quan v (a) = '0 5 * v (VDD) 'creu = 3. mesura paràmetres de servei Tran =' (T2-T1) / (T3-T1) 'Ryan

Gràcies. Però jo tinc 300 cicles. I vull treure la mitjana. Llavors, com repetir these'measure és ràpid?

Sembla que hem repetir 300 vegades per a 300 cicles. Crec que. però no tinc altra solució per al seu cas: sovint utilitzo una eina de visualització d'ona - CosmosScope fer aquesta feina. hi ha molts en funció de CosmosScope que pot mesurar diferents paràmetres. Ryan

Jo ús el cosmosScope, també. Però he de repetir aquest procés per a moltes cantonades, així que vull trobar una manera convenient. I jo estic en el mateix problema de caculating el jitter. Podria vostè té alguna consells? Gràcies.

També estic enfrontat el problema. fins ara, no he trobat una manera convenient. Per a les cantonades diferents, que he de fer el mateix. Ryan

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back