CMOS Connexió pin a Vcc directament oa través d'un pullup

M

mondoemme

Guest
Hola,

Estic desenvolupant una taula que té un DPRAM CMOS (3,3 V) a bord.

Una banda de la memòria és de només lectura, així que em vaig a lligar les seves pin R_Wn a Vcc (3,3 V) a aovid qualsevol oportunitat d'escriure procés.

Així que tinc una pregunta: és viable el dret per empatar el PIN directament a Vcc o és millor pràctica per a connectar el pin a Vcc mitjançant una resistència pullup (i mida que les fuites a través de PIN actual)?Gràcies a tots.

M

 
Elektroniczne urządzenie wearable, czyli takie, które można nosić na sobie, robią ostatnio prawdziwą karierę. Na świecie powstaje mnóstwo pomysłów, co by tu jeszcze nosić na sobie i gdzie to umieszczać. Niektóre z tych wynalazków są dziwaczne, szokujące i wydaje się, że całkowicie pozbawione sensu. Ale to każdy musi ocenić sam. A jeśli ktoś myśli, że nic go nie zaskoczy, to zapewne zmieni zdanie po przeczytaniu tego artykułu, w którym zaprezentowano np. takie rozwiązania, jak "inteligentny" biustonosz czy krawat.

Read more...
 
Amb CMOS que és segur per a connectar els pins a Vcc.No hi ha resistència necessària.Això, de fet li donarà una millor immunitat al soroll.

 
Resistències en sèrie en Vcc connectats han estat utilitzat anteriorment amb TTL IC per a la millora de l'abastament de resistència bec.També s'utilitzen per a permetre que l'estimulació d'entrada durant la prova en circuit (també amb insums GND connectat).La raó d'aquest últim continua sent vàlida, per descomptat.

 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top