circuit d'interfície per TCD1304

A

ahgu

Guest
Tinc pregunta sobre la interfície per al Toshiba TCD1304 lineal CCD.

Què puc fer en el ADC?
Com és el temps d'integració controlada?
que el senyal desapareix a terme la lectura?

Qualsevol persona que havia experienece amb aquesta matriu lineal?

gràcies
ahgu

He començat a desenvolupar la interfície, però és una mica leatle procés lent ja que estic treballant en la meva tesi doctoral.Però si vostè li agradaria que podríem estar en contacte.

La meva idea és aquesta: El rellotge es genera a partir CPLD, aneu amb compte amb les condicions de rellotge.Hi ha una bona Explicació sobre el calendari a la pàgina 8 del full de dades.Obturador s'obre des de la caiguda de SH vora a vora de caure al costat SH, després que l'augment d'ICG Vostè comença a lectura d'un CCD.

La meva idea és posar AD9826 (Li recomano que visiti www.analog.com) per recollir dades i després donar-los de menjar a SRAM.

Suposo que, per aquest veekend vaig a tractar d'acabar una placa de prova per veure la forma del senyal de sortida.Des que em Shaud decidir si és necesery utilitzar ICG manera o no d'AD9826.Actualment acabo de fer-ho, els divisors de freqüència en Verilog i estic d'raspallat de treballar una mica més leatle tan aviat com el meu càlcul; Reglament comença a donar alguns resultats útils (temps indeterminat, però espero que aviat).

Si vols jo podria enviar-li una informació de la Convenció tan aviat com acabi que protoboard petita.
(En l'actualitat - Junta CCD ha acabat, FPGA no -, la Universitat de Califòrnia - gairebé acabada, placa de prova - no encara.)

M'agradaria fer-lo servir com un detector CCD per a mi spectrograoph, quina és la teva idea?
Vostè té un mètode d'obtenció de la EDT?
Actualment em din't trobar a qualsevol distribuïdor que el nostre treball amb reselers (schukat, Farnell, Digikey ...).
Només tinc una pau i em temo que no per destruir o degradar ell.

Si vols tenir algun contacte concernig aquest tema, poseu-vos en contacte amb mi a:
AT nsakan PHY bg DOT DOT AC DOT yu
(El vaig llegir seeral vegades per dia)
Si el nostre detecti spam et rebutja en contacte amb mi al
nsakan electrònic al DOT ru
(El llegeixo de tant en tant)
o aquí
(igual que mail.ru)

Atentament,
NenadAlta després de 14 minuts:Em vaig oblidar de l'ADC - Analog Devices ha fet extremley IC Niça, 16 15MSPS bits.S'ha integrat preamplificador amb ajust de offset i el guany.

Pel que fa al moment de conversió AD, la lectura de l'última cel la de 4 cicles de rellotge mestre (4 x 2 MHz) a TCD.Necessito ssample algunes dades sobre osciloscope, i la vaig a tenir alguna idea sobre la forma del senyal i la manera de l'ADC (suposo que he d'utilitzar el mode de CD, però ...).

El temps d'assegurança per a l'inici d'ADC seria en algun lloc de l'hora del rellotge tercera crec.Si vols estar en contacte, et podria enviar el formulari de la senyal analògica, tan aviat com acabi la placa de prova.

Atentament,
Nenad

Hola!

Només tinc el mateix problema.El meu registre del senyal es basa en el espectròmetre de TCP1304.Però funciona molt malament per les meves necessitats professionals.Podria vostè ajudar-me a crear una altra interfície per tal que pugui observar les dades a l'ordinador?O, si us plau, podria ajudar amb la informació, manuals de connexió d'aquest tema?

Gràcies
Yarosvet

PS correu electrònic a yarosvet (a) o bk.ru yarosvet.beowulf (a) gmail.ru

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back