circuit de detecció de tall de fibra

M

moh_monem43

Guest
Jo treballo a fibra NW, fibres tallades quan prenem temps per trobar el punt de tall
tan necessari per a construir circuit pot detectar el punt de tall de la fibra.
la meva idea d'enviar la senyal de làser de fibra, i ens passa el circuit de fibra llarga d'aquest circuit rep el senyal de làser, en el punt de tall d'aquest circuit es perdi el senyal i donar l'alarma.
ningú em pot ajudar???
gràcies

 
Obecnie pracownicy chcą korzystać w pracy z urządzeń, które sami wybiorą. To znaczy, ze firmy muszą zmierzyć się z wyzwaniami polityki Bring Your Own Device (BYOD), która niewłaściwie wdrożona bywa zagrożeniem dla bezpieczeństwa.

Read more...
 
Potser vostè podria mirar TDX o el domini del temps Reflectometria.Això és el que s'utilitza per detectar els talls al llarg de línies de transmissió.

Espero que això ajudi.

Tomic

------------------< 0> - <0 >------------------
www.tom-ic.com
El seu soci de prototips fiables.

 
Vostè necessita un OTDR, que en general costa> 10.000 $.
Si només vol veure si la fibra es talli, no per determinar la posició exacta, es pot utilitzar una font de LED i mesurador de potència òptica.

El OTDR és massa complicat de construir a si mateix, inclou un sistemes d'alt rendiment òptic, làser i un fotodíode i una base de temps de precisió.El detector òptic ha de tenir una sensibilitat molt alta, perquè la potència reflectida és molt petit comparat amb la potència transmesa.També ha de tenir un rang dinàmic molt elevat.
El làser i fotodíode s'acoblen a la fibra mitjançant un acoblador direccional òptic - altre component impossible aconseguir en el nivell d'afició.

 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top