Ciències de la Computació, geek, buscar l'ajuda d'EE nerds ... la bateria portàtil amb l'inversor?

K

kutch

Guest
Hola nois. Bàsicament, tinc una petita bateria portàtil (~ Rubik mida de la galleda) amb un inversor que li atribueix pel que es pot encendre un motor d'arrencada elèctric petit ... tot en un dispositiu / caixa. Detalls: Amb la lectura que he fet, sembla que l'inversor és necessària per convertir la DC de la bateria d'AC per l'endoll connectat a l'arrencada elèctric. No vull que la bateria / inversor contínua alimentació de la màquina ... només posar-lo en marxa. Amb això dit, el dispositiu necessitarà probablement un interruptor per evitar la fuga d'energia i la bateria ha de ser recarregables. Preguntes: 1. És una petita bateria d'aquesta mida capaç d'iniciar una màquina de múltiples vegades abans d'una recàrrega? No sé com molts ampers es necessita per iniciar un petit motor ~ 1-10HP (talladora de gespa, etc.) 2. El car que és construir un inversor per a aquesta finalitat? Crec que té a veure amb quants watts que pugui sortir, però de nou, no estic segur de quants he de arrencar la màquina. 3. És això una cosa factible que puc fer o he de estalviar temps i el contracte de l'obra? Gràcies per qualsevol direcció. Vostès estan en un altre nivell amb les seves aficions: xoc:

No necessita un inversor per fer el que et proposis. Només ha d'utilitzar un motor de corrent d'arrencada d'una talladora de gespa d'edat. Pot una petita bateria comença a oferir una mica? Jo diria que una de les bateries modernes (com la de polímer de liti, per exemple com 3S o 4S) podria fer-ho, però si es pot saber dependrà de moltes de les variables que no han donat. Fins i tot una petita bateria de plom podria funcionar. També podria considerar l'ús del motor d'arrencada com a generador, mentre que el motor està en marxa per recarregar la bateria. Crec que el seu major repte serà la connexió mecànica del motor d'arrencada per al motor. Quins són els seus plans per això? Joan

No és necessari un inversor per fer el que et proposis. Només ha d'utilitzar un motor de corrent d'arrencada d'una talladora de gespa d'edat. Pot una petita bateria comença a oferir una mica? Jo diria que una de les bateries modernes (com la de polímer de liti, per exemple com 3S o 4S) podria fer-ho, però si es pot saber dependrà de moltes de les variables que no han donat. Fins i tot una petita bateria de plom podria funcionar. També podria considerar l'ús del motor d'arrencada com a generador, mentre que el motor està en marxa per recarregar la bateria. Crec que el seu major repte serà la connexió mecànica del motor d'arrencada per al motor. Quins són els seus plans per això? John
Un motor de corrent d'arrencada es pot utilitzar per arrencar un motor que ja té un kit d'arrencada elèctric que té una font d'alimentació de CA? Jo estava buscant per connectar el meu "dispositiu" d'una petita màquina que vostè necessita per connectar un cable d'extensió a continuació, premeu el botó d'inici en l'equip per posar-lo en marxa. Bàsicament, vull reemplaçar el cable d'alimentació es connecta des de la sortida amb la bateria. Les màquines de petit ja té un endoll estàndard de tres vessants en ells. No estic tractant de crear un nou arrencada per al motor ... just el que la font d'alimentació s'utilitza per iniciar-se.

Ho sentim, no he entès bé el seu missatge original. Ha buscat un comercial de baix cost de l'inversor, igual que en la càrrega del port? Jo no recomanaria tractant de dissenyar una des de zero, llevat que el que desitja és l'experiència. Si vostè busca inversors de bateria per el voltatge que necessita, vostè aconseguirà molts èxits. Vols conservar la capacitat d'utilitzar l'energia de la bateria principal i? Sona com vostè ho fa, però si no, seguiria la recerca d'un motor d'arrencada de 12V que s'ajusti. Joan

Sembla que es necessiten al voltant de 1000 watts per arrencar un motor petit. Un estat 500W inversors que poden manejar un pic de 1000W no ... segur del que això significa. Per quant temps és que "pic"? Suficient per començar? Les hi piles que he suggerit (3S, 4S) segueixen sent acceptables? A més, estic pensant en fer més que uns pocs d'ells amb un producte polit. És això una cosa que he de parlar amb una persona / empresa que s'especialitza en la fabricació d'aquests dissenys? Gràcies de nou ... no gaire trànsit per aquí.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back