charactrization VCO - pss i anàlisi pnoise

A

anil.p

Guest
Estimats amics, estic dissenyant diferencial de cèl lules oscil lador en anell. però no sé de pss i anàlisi pnoise. Vull dir exactament el que podem obtenir que les simulacions? i la forma de predir el resultat que em van donar és correcta o millor un? ¿Algú pot donar-me una solució al meu problema

veure el següent: espectre-h pss espectre-h pnoise ... / MMSIM / doc / SpectreRF ... / MMSIM / doc / spectreRFTheory .../MMSIM/doc/spectreRFvol2

gràcies per la seva valuosa informació. però he d'aclarir una mica més en això. Per què em vaig per a l'anàlisi PSS

PSS és sinònim d'estat estacionari diari. El VCO entren en la categoria dels circuits Cyclostationary les propietats es mantenen d'un cicle a un altre. En aquests circuits PSS simplement calcula amb precisió el punt d'operació després que les anàlisis es poden fer altres .., el soroll és a dir -> pnoise, CA -> pacte, STB -> PSTB, etc PSS no convergents pot indicar oscil.lacions insostenible. La puresa espectral de l'oscil lador és exactament obtinguts amb PSS, que pot ser difícil de trobar sense. Espero que això ajudi

estimats amics, pot o explicar importància de la gràfica de sota carregat pss el que podem concloure d'aquest gràfic

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back