S
Shreehari
Guest
És gcc és lliure, juntament amb tots els linux?. Digues alguna cosa lliure de c, compiladors C + + IDE i per Devolopment
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
[URL = "http://www.thefreecountry.com/compilers/cpp?. . shtml "] freecountry [/URL] és la millor aposta. Pel que fa a GCC és lliure, però no és una part d'Unix. Així que vostè pot descarregar i compilar per al seu sistema però.És gcc és lliure, juntament amb tots els linux Digues alguna cosa lliure c, compiladors C + + IDE i per Devolopment
@ dharanidhar GCC i tot el desenvolupament s'instal · la si el "desenvolupament" el tipus de sistema s'ha seleccionat en el moment de la instal · lació. Bé, jo faig servir Fedora per tant no puc comentar sobre Ubuntu, però ha d'haver alguna cosa semblant.eines GCC no van ser inclosos durant la instal · lació que tinc instal · lat compilador GCC per separat després de la instal · lació d'UBUNTU.
no s'ha instal · lat amb la ISO en un CD / DVD .... He instal · lat amb l'aplicació Wubi que em va donar cap cotització ....[/opcions] Això significa que és una instal · lació mínima. Llavors vostè ha d'instal lar a través del gestor de paquets.
Crec que està de OP [SIZE = "3"] [COLOR = "xarxa"] Poster Original [/color] [/size]Què és OP? - Amr