CCG és, juntament amb tots els unix?

S

Shreehari

Guest
És gcc és lliure, juntament amb tots els linux?. Digues alguna cosa lliure de c, compiladors C + + IDE i per Devolopment

Bé, vostè pot construir gcc pròpia junta d'urgència ur. Llegiu sobre Crosstool-NG. L'ajudarà a fer això. - Amr Ali

totes les distribucions de Linux s'instal · la 'gcc' per defecte. per revisar en el seu sistema, obriu una consola i escriviu 'gcc-v' obtindrà una sortida srizbf 24thjune2010

[Size = 6] [color = red] OP ha de modificar el títol amb un detallat. O aquest fil s'anirà a la paperera de les respostes OP sense. [/Color] [/size]

Intenta usinf CodeLite ([url = http://codelite.org/] CodeLite IDE principal / Pàgina Principal [/url]). IDE multiplataforma increïble.

És gcc és lliure, juntament amb tots els linux Digues alguna cosa lliure c, compiladors C + + IDE i per Devolopment
[URL = "http://www.thefreecountry.com/compilers/cpp?. . shtml "] freecountry [/URL] és la millor aposta. Pel que fa a GCC és lliure, però no és una part d'Unix. Així que vostè pot descarregar i compilar per al seu sistema però.

avui en dia totes les versions de linux es vénen amb GCC en ciutat ... Suposo que si no el troba, llavors has de instal · lar GCC executa les ordres com a usuari root ....:? Fedora: yum install gcc ubantu: apt-get install gcc

Eines GCC no van ser inclosos durant la instal · lació que ha instal · lat compilador GCC per separat després de la instal · lació d'UBUNTU. @ Sip, Pot explicar més sobre IDE multiplataforma?

eines GCC no van ser inclosos durant la instal · lació que tinc instal · lat compilador GCC per separat després de la instal · lació d'UBUNTU.
@ dharanidhar GCC i tot el desenvolupament s'instal · la si el "desenvolupament" el tipus de sistema s'ha seleccionat en el moment de la instal · lació. Bé, jo faig servir Fedora per tant no puc comentar sobre Ubuntu, però ha d'haver alguna cosa semblant.

en ubuntu escriviu la següent comanda a la terminal "sudo apt-get install build-essential" això instal · larà l'essencial construir coses relacionades, com el gcc (g + +) compiladors, etc

No s'ha instal · lat amb la iso. En CD / DVD ... He instal · lat amb l'aplicació Wubi que em va donar cap opció ....

no s'ha instal · lat amb la ISO en un CD / DVD .... He instal · lat amb l'aplicació Wubi que em va donar cap cotització ....[/opcions] Això significa que és una instal · lació mínima. Llavors vostè ha d'instal lar a través del gestor de paquets.

Per Linux teniu diversos Anjuta IDE lliure, Eclipsi, Qt Creador (es pot utilitzar per a C, C + + sense el desenvolupament de Qt) i, per descomptat, la closca combinació + editor.

Blocs de codi a la seva disposició tant en Windows com Linux

És gratis per a tots els Unix hem vist before.but amb una llicència GPL.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back