cavitat anàlisi d'un model de línies de transmissió MIC

M

Maitreyee

Guest
Hola experts,

Vull tenir la gairebé completa l'anàlisi estàtica dels principals circuits integrats de microones basats en la transmissió es troba (per exemple, microstrip en diferents formes, les línies de la ranura, les línies d'aleta en forma diferent i línies coplanars) Qualsevol que hagi treballat i tenen idea justa si us plau ajudar-me.Entenc que aquesta quasi-anàlisi estàtica és possible considerar aquestes línies com condensadors basats en guies d'ona rectangular.mètodes.

Necessito una solució analítica completa d'aquestes línies, si és en qualsevol codi font, que també em va ajudar molt.

Espero que algunes de les grans ments, vénen amb alguna resposta positiva,
Moltes gràcies per endavant.

No us oblideu de prémer el 'ajudat' botó.

Sumana

Hola Maitreyee,

Aquests són els alguns dels articles bona referència sobre el tema demanat ...

[1] MB Bazdar, AR Djordjevic, RF Harrington, i TK Sarkar,
"Avaluació dels quasi-estàtica matriu de paràmetres per a la transmissió multiconductors
línies fent servir el mètode de Galerkin's, "IEEE Trans. Microwave Theory., vol. MTT-42, juliol de 1994, pp. 1223-1228.

[2] W. Heinrich, "Quazi descripció TEM de MMIC línies coplanars Inclou Director Efectes pèrdua",
IEEE Trans.Microwave Theory., VolMTT-41, gener 1994, pp.45-52.[3] MH.Mao, RB.Wu, CH Chen et al, "Caracterització de la capacitat de guia d'ones coplanar extrem obert
- La teoria i experiment. "IEEE Trans. On MTT, v. 42, No 6, juny de 1994, pp. 1016-1024.[4] S. Kevorkian, A. Deleniv, Martinsson T. et al, "model CAD d'una llacuna en una guia d'ona coplanars",
IntOficial de Microones i Millim-Wave CAE, vol.6, N º 5, pp.369-377.[5] WJGetsinfer, "Fi d'efectes en les línies de transmissió quasi-TEM."
IEEE Trans.on MTT, v. 41, No 6, abril de 1993, pp.666-672.[6] N. Marcuvitz, "Manual de guia d'ones", Peter Peregrinus Ltd, 1993 pp.213-216 (secció 4-16)

També AWR Microwave Office (MWO) ha coplanar Model de la Biblioteca Transmissionline,
que s'ha incorporat en coplanar Line - EM quasi-estàtic models ...

Manju --- ---

¿Aquests documents han passos complets per al quasi-MIC línies d'anàlisi estàtic (anàlisi del model Entenc cavitat fa exactament això!)?En cas contrari ningú ha de tenir el codi font de MATLAB per a aquestes línies?La seva ajuda serà enorme per a mi.

Pot algú per favor, pugi els papers que em sembla diffiiculty a aconseguir-los?Moltes gràcies per endavant,

Sumana

Hola sumen,

Sí, el següent article té les dades demanades
Quasi-TEM descripció d'MMIC includingconductor coplanars línies pèrdua d'efectes
Heinrich, W.
Microwave Theory and Techniques, IEEE Transactions on
Volum 41, Número 1, gener 1993 Page (s): 45-52

Resum: Un model quasi-TEM de MMIC estructures coplanars es presenta.Els elements del circuit equivalent distribuït es calculen per tancat aproximacions forma i per tant, es pot implementar fàcilment en paquets de CAD.Els efectes dels conductors no ideals es inclouen, així com la pèrdua de substrat i el gruix de la metal
· lització finit.La descripció és vàlida per a gairebé tota la gamma de TEM, és a dir, per a les típiques geometries MMIC de DC a les freqüències d'ona mil • limètriques.La validesa del model va ser comprovat per comparació amb els resultats d'ona completa.Els errors de l'eficàcia constant dielèctrica i la gamma d'impedància característica per sota del 5% per als valors de l'atenuació típica de 5-10% es troben (màxim: 20%)Manju --- ---

Benvolgut Manju,

En realitat, jo vull n't les expressions de manera clossos i les expressions que inclouen els efectes de diverses altres toleràncies per dissenyar una línia de transmissió MIC geometria per a l'aplicació partcular.Per tant, no vaig a simular aquestes línies en l'actualitat l'ús de programari CAD nombrosos.
I personally thought only cavity model analysis goves the physical descriptions well than any other analysis though may be more accurate.

Vull fer anàlisi pas per pas i escriure totes les equacions matemàtiques en el procés, especialment per a l'anàlisi de la cavitat model de línies de franges horàries, diferents configuracions de guies d'ona coplanars, diverses configuracions de línies, etc fi

jo personalment només pensava en l'anàlisi de model de cavitat goves les descripcions físiques així que qualsevol altre anàlisi encara que pot ser més precisa.
Entenc que l'anàlisi de model de la cavitat, és a dir, quasi - anàlisi estàtica és millor en la comprensió de la distribució del camp, els materials de reproducció maneres, guiats longitud d'ona, eficaç Diel constant i la impedància en altres paraules, donar una imatge de model de dispersió d'aquestes línies.

For the analysis all these lines have to be considered as rectangular cavities with mixed diel media, mixeed boundary conditions and capacitive iris or any other model.

Per tant, qualsevol llibre / font / font escrit en qualsevol idioma disponible per a l'anàlisi estàtic, gairebé una d'aquestes línies.

Per a l'anàlisi de totes aquestes línies han de ser considerats com a cavitats rectangular amb tècnica mixta Diel, condicions de contorn mixeed i l'iris capacitiu o qualsevol altre model.Alta després de 4 minuts:Benvolgut Manju,
Moltes gràcies per la resposta.Si és possible, podeu si us plau carregar els seus documents suggerit ja que no tenen accés.
Moltes gràcies per la seva ajuda.
Sumana

Hola Sumana,

No puc pujar aquí, ja que no se li permet distribuir i també sóc membre de l'IEEE ...
Però em enviïn em vaig a enviar tots els papers ...
el meu ID de correu electrònica està manjunatha_hv (a) ieee.orgManju --- ---

Hola,
Gràcies per l'oferta.
Plz interès l'identificador de correu electrònic següent: pal_srikanta (a) yahoo.co.uk.
records,
Sumana

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back