cascade2-1 modulador Sigma Delta

C

caosl

Guest
hola, tots els
He fet un cascade2-1 modulador Delta Sigma com mostren els picture.Where, a1 = a2 = 0.5, b1 = 2, c1 = 0,5, a3 = freqüència 0.5.Sampling és 1MHZ, el senyal d'entrada és 0.2sin (2 * pi * 200). No obstant això, l'amplitud de la seqüència de bits de sortida és (2, -2), Això és resultat de Linux simulació MATLAB.Sorprenentment, en MATLAB les meves finestres, algunes de les corrents de bits de sortida ha superat ( 20, -20).Si canvio el paràmetre c1 = 1, per tant 1/C1 és 1 també, el flux de bits és (1 -1).El PSD que no encarnen el soroll de tercer ordre Shapping efecte.
He llegit alguns articles sobre modelat de Sigma Delta, però tots els exemples estan en les fases Sigle, un quantització.
Algú em pot ajudar a resoldre aquest problema, qualsevol consell és appreciative.Thanks!

Salutacions cordials!

No puc veure el diagrama, la pantalla manté fòrum queixant-se de que necessito per iniciar sessió en la matèria (no es quantes vegades em connecto).Així que no puc dir si es combinen les dues corrents de bits (un per al 2 i l'altre de l'ordre individual) en un circuit de correcció d'errors.

Vostè ha de ser capaç de filtrar la sortida dels "dues rectes" per si mateix i veure el senyal (m'agrada utilitzar un filtre d'ordre 7è al món matemàtic) per assegurar-se que estan rebent la magnitud de la senyal correcta, però el SNR es pobre.

Si vols exemples dels coeficients i els circuits de correcció d'errors, pots consultar la tesi de Brian Paul Brandt o Lou Williams III.Ambdós tenen 2/1 arquitectures i circuits amb coeficients de correcció d'errors.

Espero que això ajudi.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back