Carregador USB

L

litto43ph

Guest
M8,

Vaig utilitzar la meva PS2 o PC per carregar el meu reproductor de MP3 (Ipod).En comptes d'usar PC, una externa seria millor i més fàcil de carry.Can compartir un diagrama de circuit de carregador USB?

Gràcies,
Litt

Hola Litto43ph

L'especificació USB.pel poder VBUS és:

4 v40 a 5 v25 @ 100 mA.
Una vegada que un dispositiu s'ha configurat l'actual disposició dels que s'eleva a 500 mA.
Max i capacitat min en VBUS per dispositiu és 1μF a 10μF.

Suggereixo que un subministrament estabilitzat simple de 5v0 @ 500 mA font de CC que funcionen satisfactòriament.

També voldria recomanar un 6 ~ 7v varistor seran col locats al voltant de la sortida.

fa ...Erudit

Els carregadors USB estan disponibles en els mercats indis per només 30 / - rupies o 0,75 dòlars dels EUA.Vostè pot utilitzar directament amb USB de gairebé tots els seus dispositius de càrrega.Si vostè està tan interessat edifici vostè mateix, utilitzeu un subministrament de 5 volts regulats en la mateixa polaritat que de la PC.Connecteu les clavilles 2 dades del carregador a 100K pista amb resistències.Aquesta configuració s'utilitza per detectar un carregador vàlid per alguns dels dispositius.També pots fer una ullada a un Querry similars, va respondre per mi en http://www.edaboard.com/viewtopic.php?t=316688&highlight =

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back