Captura Orcad cis error [net0016]

C

chuzkin

Guest
Hola a tots. Estic fent un esquema en cis captura però quan executo BOM, apareix el següent error: ERROR [NET0016] No existeix una associació per al fitxer% s. Configureu això a l'Administrador d'arxius. BOM Fet. A més, quan faig doble clic a qualsevol part en l'esquema (per accedir a editor de la propietat), i després tractar de tancar amb una X a la cantonada superior dreta, apareix el següent missatge: ORCAD CAPTURE accés a un arxiu sense nom i en tractar de tancar CAPTURE CIS , el mateix missatge apareix repeteadly i no es pot tancar (I FA forçar l'Administrador de tasques). Versió es ORCAD Salutacions 9,0.

Estic fent un esquema en cis captura però quan executo BOM, apareix el següent error: ERROR [NET0016] No existeix una associació d'arxiu% s. Configureu això a l'Administrador d'arxius. BOM Fet.
Tinc aquest mateix error. Tot el que vaig fer va ser anar al directori en què va dir OrCAD per desar. Bom arxiu, seleccioneu i vagi a Propietats, i canvia els seus Opens amb el programa de WordPad. Encara no s'obre directament per a mi quan selecciono l'opció Veure sortida a OrCAD, però d'aquesta manera vostè podrà veure la seva llista de materials. Per cert, també pot obrir amb Bloc de notes també. Em sap greu que no puc ajudar-te amb el teu altre tema. Bona sort!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back