Calculadora de micro base (necessito ajuda)

K

kostispalamas

Guest
Salutacions. Estic fent una calculadora basada en micro que utilitza els següents components: micro Phillips 89C668 descodificador de 7 segments (74HCT4511) de 4 dígits de càtode comú de 7 segments memòria intermèdia de pantalla Inversió (74HCT240) descodificador (AND & OR GATE) del teclat que estic fent això com un Universitat de tasques. Doncs bé, he connectat tot això utilitzant els fulls de dades de cada component, però no sé com funcionen realment, com el meu calculadora va a funcionar. No puc obtenir ajuda de la meva universitat, així que després d'aquí! He buscat a la xarxa, però em vaig trobar amb un mínim de font perquè m'ajudi. Jo només vull saber com les coses estaran connectats i treballar ... També he de fer el programari, però com vaig a fer d'aquest programari si no sé com aquest treball els components? (Estic familiaritzat amb el llenguatge de programació). El que estic preguntant és si algú sap d'algun enllaç que he pogut trobar les fonts d'aquesta calculadora i com funciona. Sé que l'usuari premi una tecla en el teclat que es connecta al micro. A continuació, el programari emmagatzemat en el micro força alguna lògica 0 o d'1 a 7-segments que s'il · luminen. (Nota: he provat el meu display de 7 segments i funciona bé, tots els dígits s'encenen). Si algú em pot ajudar a que realment l'hi agraeixo. Gràcies Kostis Palama

de manera que ningú en aquest fòrum sap com un petit projecte està treballant?

La calculadora podria funcionar mitjançant l'execució d'un programa en el 89C669. Aquest és un microcontrolador que es basa en el nucli 8051. Aquests xips no fer res fins programades. La part ha de ser programat per escanejar el teclat, interpretar les pulsacions de teclat, realitzar les operacions aritmètiques, i mostrar els resultats a la pantalla de set segments. La raó, ningú ha respost és que la seva sol · licitud és massa general. El microcódigo o programa específic necessari depèn de les fitxes utilitzades i com estan connectats. A menys que algú més ha creat una calculadora amb exactament les mateixes parts en exactament la mateixa disposició, el microcodi que vostè necessita no estarà disponible. Vostè hauria d'escriure. Cada configuració diferent és un conjunt únic de microcódigo. Això pot semblar confús com es pot fàcilment descarregar nous programes informàtics o codi de la web i el treball al sistema. La raó d'això és que la configuració del maquinari de la màquina és una norma fixa. Sense la norma, aquest requeriment el mateix codi o programa únic que existeix.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back