cadència d'editor d'esquemes MOS symble generar control

K

kalahara

Guest
Hi ha alguna manera de generar dos nom de model diferent per a un NMOS symble a l'editor d'esquemes de cadència a la base de dos casos diferents. com ara, quan executo la simulació, tom mn per NMOS, quan corro LVS disseny veure, em MNI per al nom de model. (MNI per al transistor NMOS woulde aïllat, model de simulació de ser el mateix) en general, vull una mica el botó de control o alguna cosa per la fi de controlar generar el nom de model diferent per circumstanses diferents. gràcies.

en primer lloc, no estic segur, per què fas això, en crear camps personalitzats en nom de la cadència. en segon lloc, crec que es pot fer només si teniu accés d'escriptura als arxius de models. No es pot obrir amb un editor de text, copiï el model que vostè necessita (en espècia en general comença amb el "model de NMOS MNI" o alguna cosa per l'estil, amb un munt de signes "+" en cada línia), i enganxar-lo al mateix arxiu amb un nom diferent (consulteu el manual d'espècies per a més detalls). A l'editor d'esquemes que s'utilitzen els mateixos símbols, però quan la simulació o la impressió, Seleccioneu l'arxiu de model de la dreta.

hi ha alguna manera de generar dos nom de model diferent per a un NMOS symble a l'editor d'esquemes de cadència a la base de dos casos diferents. com ara, quan executo la simulació, tom mn per NMOS, quan corro LVS disseny veure, em MNI per al nom de model. (MNI per al transistor NMOS woulde aïllat, model de simulació de ser el mateix) en general, vull una mica el botó de control o alguna cosa per la fi de controlar generar el nom de model diferent per circumstanses diferents. gràcies
Això es fa generalment amb techlibrary cellviews: LVS. utilitza diferents punts de vista de parada / canvi per exemple, que el simulador, es Calibre netlist l'esquema amb vistes auCdl, espectre farà servir en el seu lloc veu el fantasma dels noms de model netlisted pels dos punts de vista pot ser completament diferent i pot canviar amb l'editor de la FCD

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back