CA condicionament de senyals

J

jjmcousineau

Guest
Em preguntava si algú pot que em assenyali alguna referances bé en la forma per atenuar un senyal de CA (120/240V 60Hz) a nivells manejables per la lectura d'un ADC. L'ADC és probable que sigui 0-5V. Jo estava buscant en l'ús d'amplificadors operacionals per atenuar, però agrairia una mica de direcció. Gràcies.

Si vostè necessita aïllament llavors un aïllament transformador reductor (120/240-to-5) és una bona opció .. Si no és necessari l'aïllament tractar de dissenyar un simple 2-resistència de divisor de tensió .. A continuació es mostra un exemple d'una entrada d'un voltímetre digital amb selector de voltatge .. Una cordial salutació, IANP

Em preguntava quin és el propòsit dels dos díodes Zener oposades just després de la resistència de 1M?

Aquesta combinació funciona com a limitador de tensió AC: Per a les senyals positius, el nivell de saturació comença a V POS LIM = D1 D2 VF + VZ = 0.7V + 5.1V ≈ 5,8 V, on D1 Vf és el voltatge de díode D1 i D2 és VZ la tensió Zener de D2. Així mateix, el nivell de retallada negatiu es fixa en V LIM NEG = - (Vf D2 + VZ D1) ≈-5.8V sobre d'aquests nivells el comportament díodes, la tensió de sortida de subjecció al mateix nivell. Una cordial salutació, IANP

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back