Busca el model EM mecànic o 3D per a targetes intel · ligents (SIM) del connector

C

chemic

Guest
Hola a tots, he de fer una simulació d'EMI / EMC en un disseny que inclou una targeta intel · ligent (SIM) del connector. Tinc la intenció d'utilitzar qualsevol HFSS de EMPRO per a la tasca, però és molt difícil establir el model de la pròpia connexió d'una manera precisa. Algú té un model d'EM mecànic o 3D per a un connector (o potser em assenyali un recurs en línia)? Moltes gràcies S.

Precisos models en 3D de connexió s'estableix generalment amb dades d'alta velocitat i connexions de RF. Dubto que qualsevol altre proveïdor que té per als connectors de la targeta SIM. Suposo que és una suposició relaistic, que ha d'elaborar tu mateix. També hi ha construccions molt diferents en ús. La precisió requerida i la resolució mecànica però depèn en gran mesura el rang de freqüències d'interès. Però fins i tot quan es modela la susceptibilitat per exemple, per a mòbil originar interferències de radiofreqüència, les geometries simplificades ha de ser capaç de reflectir el comportament real.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back