Bateria de liti - el poder

A

Audette

Guest
Tinc una pregunta sobre les bateries i la quantitat d'energia que emmagatzemen. Estic buscant en l'ús d'una bateria de liti d'un instrument portàtil - les dues opcions que tinc són 4.4Ah 14.8V o 11.1V 4.4Ah. Les tensions amb les que treballo són de 5 V i 3,3 V i, en general, l'instrument utilitza al voltant de 400-500mA durant l'ús normal. La meva pregunta és, la tensió de tenir un efecte sobre el nombre de cicles de la meva bateria es pot passar per? Un cop algú em va dir que la tensió fa molt poca diferència de l'energia dins de les bateries i que és l'especificació Ah el que importa. No obstant això jo mai vaig tenir una explicació adequada de per què això és i estic encara confós pel que fa a si aquest és el cas. Tenia l'esperança del meu instrument ha de ser capaç de cicle de prop de 200 iteracions utilitzant la bateria de 4.4Ah 14.8V. Com podria això ser afectats si vaig a la bateria 11.1V 4.4Ah - o fins i tot un voltatge més baix, però Ah mateixa. Gràcies per endavant

Es tracta de watts-hora, no d'amperes-hora que importen. Watts-hora = energia. Per tant, si utilitza reguladors de commutació de la bateria 14.8V durarà més temps que el 11.1V. El nombre de cicles no depèn de la tensió. La diferència és simplement que el 11,1 V té 3 cèl · lules, 14.8V amb 4 cèl · lules. Cal definir com el corrent es divideix entre els 5V i 3,3 V per al càlcul de la durada de la bateria durarà. Calculeu el poder i assumir potser el 80% d'eficiència d'un regulador de corrent. Keith.

En fer el càlcul de la potència de la bateria, no he fet servir watts-hora-, però amperes-hora. En cas que es canviï? He utilitzat una fórmula que calcula el temps x corrent - Augment d'un 20% extra del 80% d'eficiència i de dividir el valor mAh de la bateria pel resultat. Això em va semblar que era el nombre de cicles. Tanmateix, això no té en compte la tensió en absolut. Hauria per tant, reemplaçar això amb, el corrent x voltatge x temps? [COLOR = "Silver"] [SIZE = 1] ---------- Missatge afegit a les 10:13 -------- - Post anterior va ser a les 10:13 ---------- [/size] [/COLOR] En fer el càlcul de la potència de la bateria, no he fet servir watts per hora - però amperes-hora. En cas que es canviï? He utilitzat una fórmula que calcula el temps x corrent - Augment d'un 20% extra del 80% d'eficiència i de dividir el valor mAh de la bateria pel resultat. Això em va semblar que era el nombre de cicles. Tanmateix, això no té en compte la tensió en absolut. Hauria per tant, reemplaçar això amb, el corrent de voltatge x x temps?

Cal tenir en compte la tensió per aconseguir el poder (i energia). Potència = volts x amperes. Les hores de amplificadors estan bé, si sap que el seu circuit es un determinat corrent i el voltatge és fix. Si vostè comença a variar el voltatge i el circuit utilitza un regulador de commutació a continuació, el corrent també va a canviar el que cal tenir en compte això. Quan s'utilitza corrent / temps / tensió i afegir en el 80% d'eficiència, el que ha d'acabar amb una quantitat de temps que durarà un circuit amb una sola càrrega. Per exemple, si el circuit té 5V a 1A està prenent 5V. Un regulador d'eficiència del 80% tindria 6.25W per generar 5V (no 6W com es podria pensar). Si vostè ho està generant a partir d'una bateria de 14,8 V, a continuació, 6.25W funciona com 422mA. Per tant, la seva bateria 4.4Ah durarà 04/10 hores. Si torna a fer el càlcul amb la bateria de 11,1 V que prendria 563mA i perquè la bateria només dura 7,8 hores. El nombre de cicles d'una bateria durarà depèn de la marca i la qualitat de la bateria, però és generalment de 500 a 1000 cicles complets. Amb LiIon descàrregues parcials no tendeixen a reduir la vida útil tant per a 1000 la meitat de les descàrregues és, probablement, equivalent a 500 càrregues completes quant a la durada de la bateria. Keith

Gràcies per la resposta detallada a la seva Keith. Pots si us plau confirmi el següent càlcul sobre la base del que vostè va dir -, però modificat per incloure el temps d'execució. 5V línia, 0,3 A, juntament amb un 80% l'eficiència requereix 1.88W. Línies de 3,3 V, 0,3 A, juntament amb el 80% d'eficiència es requereix 1.24W. la línia de 5V s'utilitza durant 30 segons i 3,3 V durant 60 segons per cada cicle de mostreig. pel que si creiem que un dels 60 segons del cicle de benestar, els watts consumits durant aquest temps, la línia de 5V = 1.88 * (30/60) = 0,94 = 3,3 V línia de 1.24 * (60/60) = 1,24 Per tant la potència total requerida per cada 60 segons = 0,94 + 1,24 = 2,18 Si la bateria és una bateria de 14.8V, 4.4Ah, el corrent mitjana de la bateria utilitzada = 2.18W/14.8V = 150mA Per tant el nombre d'hores que durarà la bateria = 4400mAh/150mA = 29 hores Puc llavors convertir aquest nombre a la dels cicles dient = 29 * 60 * 60 (convertir en segons) / 60 (temps de mostreig del cicle) = 1740 Per tant es pot suposar que en el millor de la bateria em donarà 1740 dels cicles de 60second?

Vostès els càlculs estan ben fins a les 29 hores. El següent bit és realment correcte, però d'una manera complicada de passar de 29 hores a 1740 minuts. Pot calcular fins segons i després tornar a convertir-lo en minuts (* 60/60), però la resposta és correcta. Els cicles d'aquí no es van a confondre amb la durada de la bateria és a dir, el nombre de cicles de càrrega / descàrrega abans de la bateria és la càrrega de retenció bé i necessita ser reemplaçat per un de nou. Això seria típicament entre 500 i 1000 càrregues / descàrregues. Keith.

Gràcies. Ara vaig a tenir una bateria i una prova i veure com és exacte el càlcul és :)

Per tant es pot suposar que en el millor de la bateria em donarà 1740 dels cicles de 60second?
g.gif

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back