W
whlinfei
Guest
Hola a tots, tinc un circuit de referència de banda prohibida, que funciona bé en la simulació. (Tots dos escombrat DC i escombrat de temperatura transitòria donar resultats satisfactoris.) Com aquesta és la meva primera fabricació, estic una mica preocupat per la posada en marxa i també l'estabilitat dels circuits. d'inici del circuit d'arrencada que utilitza és el basat en el condensador. cap tal està connectat a Vdd i una porta NMOS. una vegada que el circuit està funcionant, la porta de NMOS esmentats serà desplaçat cap avall, és a dir descarregada la capacitància de la porta i el condensador. Es tracta bàsicament d'un condensador estàndard basat circuit d'arrencada. L'altra preocupació que tinc és el díode. suposadament s'inclina al voltant de 0,65 o 0,7 Per tant, és en aquest punt. Però jo no sé com assegurar-vos que està encesa. Com que fins i tot VBE és menor que 0,7 o 0,6, el díode pot encara conduir corrent. Vull preguntar si hi ha alguna prova estàndard de referència de banda prohibida i el seu circuit d'arrencada? Quines són les consideracions especials per a ells? Quin és el problema habitual després fabricatioin? Gràcies per endavant. Rgds, whlinfei