bandgap posada en marxa i proves de consideració

W

whlinfei

Guest
Hola a tots, tinc un circuit de referència de banda prohibida, que funciona bé en la simulació. (Tots dos escombrat DC i escombrat de temperatura transitòria donar resultats satisfactoris.) Com aquesta és la meva primera fabricació, estic una mica preocupat per la posada en marxa i també l'estabilitat dels circuits. d'inici del circuit d'arrencada que utilitza és el basat en el condensador. cap tal està connectat a Vdd i una porta NMOS. una vegada que el circuit està funcionant, la porta de NMOS esmentats serà desplaçat cap avall, és a dir descarregada la capacitància de la porta i el condensador. Es tracta bàsicament d'un condensador estàndard basat circuit d'arrencada. L'altra preocupació que tinc és el díode. suposadament s'inclina al voltant de 0,65 o 0,7 Per tant, és en aquest punt. Però jo no sé com assegurar-vos que està encesa. Com que fins i tot VBE és menor que 0,7 o 0,6, el díode pot encara conduir corrent. Vull preguntar si hi ha alguna prova estàndard de referència de banda prohibida i el seu circuit d'arrencada? Quines són les consideracions especials per a ells? Quin és el problema habitual després fabricatioin? Gràcies per endavant. Rgds, whlinfei

La prova que sòl fer per assegurar-me que la meva circuit d'arrencada realment funciona és eliminar-lo, llavors deliberadament afegir una resistència d'alt valor per crear un corrent de fuga que perquè funcioni (suposant que com un circuit potencialment biestable). La substituir el circuit d'arrencada i assegurar-se que comenci. En cas que jo també ho esbrinaria el lent RampUp la font d'alimentació pot ser abans que no es pot iniciar (amb la fugida deliberada afegit). Keith

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back