Back-to-back cònics Balun

M

mesalem

Guest
Quick question.

Estic usant HFSS per simulant dos esquena amb esquena Baluns cònic.HFSS em dóna parcel dels paràmetres S per una gamma de freqüències.

La meva pregunta és, com puc saber quins són els paràmetres S d'un sol Balun?

Crec que simplement cal afegir 3dB a tots els resultats.Però no n'estic segur.

Que s'està mesurant o la simulació de tot el conjunt de maquinari, incloent les interaccions entre les meitats.

en realitat el disseny no consisteix de dos objectes ...els dos Baluns "unides" en un objecte (és a dir, no hi ha discontinuïtat entre els dos) ...Jo només vull saber com manipular les dades de S-Paramater de l'esquena dels dos cap enrere Baluns de manera que pugui obtenir l'S-Paramater de dades per a un Balun ...

Hola,

això no és la tasca trivail en absolut.Amb els resultats d'una sola volta-to-back cas no és prou concloent com - vostè no pot obtenir qualsevol informació sobre els paràmetres S de Balun únic, com ja va escriure Fatulent.

No puc recordar exactament on, però em vaig trobar amb un mètode integrat de tenir la longitud de línia diferent entre els dos Baluns a "back-to-back.Llavors és possible usar una cosa com de-incrustació d'obtenir una mica d'informació (si no tots) sobre els paràmetres S d'un Balun únic.Podria tenir temps de cerca d'aquest tema, però no puc prometre res.

Flyhigh

És de suposar que vostè té una esquena amb esquena Balun perquè això és el que es pot mesurar.Això és per descomptat l'alegria de HFSS i similars, per què no simular un Balun únic?

Hey Matt,

La raó que no simular una Balun és perquè m'hagués lloc a algun tipus de material absorbent a la final de la mateixa per evitar qualsevol reflexió.He vist molts treballs no l'esquena - a - de nou disseny per a aquesta mateixa raó.Per desgràcia, no s'especifica com extreure les dades per a un sol Balun ...el que és el que importa.

Hola,

la raó per l'esquena amb esquena acord és vist sempre als diaris és perquè és l'única manera de mesurar-ho (no es pot connectar tots els connectors de port no balancejat)

Pot simular Balun únic a HFSS, no hi ha necessitat de posar qualsevol amortidor per evitar reflexos, si té reflexos en les simulacions que el seu Balun no estigui ben adaptat.

Flyhigh

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back