Auto circuit RPM vinculat a LED de dos colors?

L

LanceVance

Guest
Hola, nou al fòrum, amb poc coneixement elèctrica mi mateix, però aquest semblava ser el lloc de preguntar per aquí. Tinc un projecte que vull intentar, aquí estan els detalls: Vull crear un ull il · luminat per LED Àngel dels fars del meu cotxe, (per a aquells de vostès que no saben el que és un Angel Eye és a dir, el seu halo il · luminades o bucle al voltant dels principals fars de projector, sovint vist en BMW, i és molt estètic en la naturalesa) M'agradaria utilitzar un LED de dos colors (específicament blau i vermell) que la transició (sense problemes) entre els dos, en coordinació amb les revolucions per minut per al cotxe . El temps s'està tocant el cable de l'ECU, o directament aprofitant que darrere de la pantalla RPMs, per això encara no sé com i no sé els detalls de la creació d'una transició suau entre els colors (possiblement alternant els dos colors més ràpid que l'ull pot ? distingir per crear un efecte de barreja) Característiques del LED són: anell de 5 mm, de doble voltatge acrílic, s'encaixona algú vol saber, el cotxe és 2006 Mitsubishi Lancer ES, Havent automàtica estat capaç de trobar un diagrama de pins d'ecus, si algú sap on puc trobar un, si us plau digui-ho. Gràcies i si algú té algun consell o idees de com podria fer això, seria molt apreciada. Gràcies de nou!

Transició sense problemes es pot aconseguir amb PWM (Pulse Width Modulation) .. Prenguem, per exemple, el microcontrolador PICAXE .. Un dels seus fuction és emetre un senyal PWM en el rang de 0% a 100% (controlat per un nombre del 0 al 1023) .. Si es connecta directament als LEDs de color vermell i connectar aquesta sortida LED de color blau a través d'un inversor a la sortida d'aquest, en canviar de raó de treball que tindrà bona transició del vermell al blau o al revés en tot .. La Rasón vaig suggerir el microcontrolador PICAXE és que també pot tenir una altra senyal analògic (10 bits) o digital, que està relacionat amb la RPM del seu cotxe i traduir aquest senyal per al cicle de treball de la sortida PWM .. Informació sobre PICAXE (microcontrolador PIC amb l'intèrpret de BASIC) es pot adquirir al web .. Una cordial salutació, IANP

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back