Anuncis oculta en missatges sobre edaboard

F

Frosty

Guest
Benvolguts usuaris s'assemblen alguns usuaris han estat fent ús de edaboard per a fins de màrqueting i venda de "stealth" i això em fa una mica frustrat. Perquè quedi clar Tenim una sola categoria en la publicitat està permesa. Negocis, Promocions, Publicitat http://www.edaboard.com/forum43.html Ara, avatars. Avatar ha de ser cortès i no Avatar ofensiva no hauria de tenir publicitat o enllaç a un altre lloc web Signatures signatura ha de ser cortès i no ofensiu signatura no hauria de tenir publicitat o enllaç a altres pàgines del lloc web extern si vostè té el seu propi lloc web i dades de contacte té espai per entrar en aquests detalls en el seu perfil d'usuari i si algú vol buscar només han de fer clic a la icona de perfil en qualsevol lloc en un fil. Els missatges privats no sempre enviar missatges privats a qualsevol usuari d'oferir la venda de serveis o productes a menys que l'usuari li demana que en contacte amb ells. Això és spam i no està permès, que tenia 3 missatges d'aquest usuari fa uns dies tractant de vendre PCB, mateix missatge 3 vegades el que han de ser llocs de pesca d'arrossegament i la gent de PM. Durant les pròximes setmanes moderadors prendrà més interès en aquest comportament. Si qualsevol usuari veure aquest comportament de "stealth" publicitat / spam, siusplau informar de l'entrada. Gràcies: F

[COLOR = "# 0000FF"] [/COLOR] Hola, els meus amics. Estic estudiant sobre "Diagnòstic de la malaltia cardíaca amb mètodes intel · ligents com les xarxes neuronals, borrosos, ...", però els documents relacionats i articles no estan disponibles per a mi. si algú té informació sobre aquest tema, si us plau compartir amb mi. Gràcies per la seva amable atenció i

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back